Muslimanske porodice su na raskršću, danas. Zapadni model nije odgovarajući pravac za život. Njegov stil porodičnog života rezultirao je u nevjerice, visoki standard bračnih raskida, razmimoilaženja, srušenih domova, alkoholizma, ovisnosti o drogama, libertinizma i slično tome.
Oni koji slijepo oponašaju zapadni model, eksploatišu svoje žene do te mjere, da su potonje postale seksualni objekti. Jedina solucija muslimanskoj porodici, je očuvanje vrijednosti islamske porodice. Islam gradi porodicu na snažnim temeljima, koje su sposobne zaštititi imunitet, sigurnost, uzajamnu ljubav i intimnost.
Obzirom na činjenje temelja jakim i prirodnim, islam ne samo da priznaje nego ističe brak, taj blagotvoreni kroj zakonske intime, skladno izmiješane sa doličnošću, moralom i zadovoljstvom.
Brak i porodica su važni aspekti u islamskom sistemu. Mnogo je ajeta u Kur'anu i izjava Poslanika a.s. koje deklarišu brak, kao moralno jamčenje i religijsko-društvena obaveza. Primjera radi,u suri En Nisa, Allah poziva čovječanstvo, da bude Njemu pokorno, Onaj koji ih je stvorio od jedne osobe (Adem) i od njega stvorio njegovu družicu ( Hava) a od njih dvoje rasijao mnoge muškarce i žene. Allah u Kur'anu takođe kaže: I jedan od znakova Njegovih je to što za vas, od vrste vaše, stvara žene da se uz njih smirite, i što između vas uspostavlja ljubav i samilost.
Prenosi se da je Božiji Poslanik a.s. rekao: "Brak je Sunnet; ko naruši moj Sunnet nije od nas."
Cilj muslimanske porodice mora biti pokornost Allahu, jer je brak zamišljen da bude jedna vrsta ibadeta. Ako je cilj porodice puteno zadovoljstvo ili svjetovne strasti, onda porodična institucija, mizerno podbacuje.
Obaveza porodice ne spada samo na muža, ženu, djecu, unučad. To je kolektivna obaveza na svima njima zajedno i čak i prednje generacije, praroditelja.
Porodica može biti muslimanska, jedino ako se roditelji ponašaju ispravno i slijede časni Kur'an i Sunnet. Ukoliko oni ne žive u okvirima Kur'ana i Sunneta, nemaju pravo da očekuju od svoje djece da budu dobri muslimani, jer, kako se posije tako će se i žetva brati.
Njegovanje islamskih vrijednosti je neophodno u muslimanskoj porodici i ne samo da treba da budu njegovani, nego i odgajani. Ono što volimo i mrzimo, naša predodžba lijepog i ružnog, dobrog i skladnog i nereda, itd, treba da bude u skladu: sa Kur'anom i Sunnetom. Poslanik savs. je rekao: "Neće vjerovati jedan od vas sve dok svoje lične želje i prohtjeve ne uskladi sa onim šta sam ja donio." Zapamtite, ovo se odnosi na lične običaje, oblačenje, način hranjenja itd.
Za održavanje muslimanske porodice treba biti usađen jaki duh, pripadanja Muslimanskom Ummetu ! Porodica nije jedna individualna suština; to je društveni aspekt i mora biti utvrđen.
Muslimanske porodice se moraju solidarisati jedna sa drugom. Roditelji trebaju, bez sumnje, izbjegavati pokvarene ljude izbjegavati socijalizaciju u lošoj okolini i takođe utvrditi da im ni djeca nisu u lošem društvu, niti lošoj okolini.
U isto vrijeme, oni trebaju skrbiti sa boljim alternativama a nema bolje alternative, do spajanja sa boljim muslimanima, posebno učenjacima !
Ovo su neki načini promovisanja i očuvanja muslimanske porodice.
Na kraju, apeliram, na moje drage vjernike da ostanu neprestano pri svijesti i kreativni što se tiče islamskih aspekata. Obrazovani muslimani moraju prihvatiti islamske koncepte; "misliti", "razmatrati", "gledati", "spoznavati", "znati", "postati mudri", " razložni ", itd, na razvoju muslimanskog društva i pomoći u inplementaciji Kur'anskih aspekata i aspekata Sunneta, na našu porodicu i u našem dnevnom životu.
Sumayya bint Joan
Prijevod, Umm Fatima.
Oni koji slijepo oponašaju zapadni model, eksploatišu svoje žene do te mjere, da su potonje postale seksualni objekti. Jedina solucija muslimanskoj porodici, je očuvanje vrijednosti islamske porodice. Islam gradi porodicu na snažnim temeljima, koje su sposobne zaštititi imunitet, sigurnost, uzajamnu ljubav i intimnost.
Obzirom na činjenje temelja jakim i prirodnim, islam ne samo da priznaje nego ističe brak, taj blagotvoreni kroj zakonske intime, skladno izmiješane sa doličnošću, moralom i zadovoljstvom.
Brak i porodica su važni aspekti u islamskom sistemu. Mnogo je ajeta u Kur'anu i izjava Poslanika a.s. koje deklarišu brak, kao moralno jamčenje i religijsko-društvena obaveza. Primjera radi,u suri En Nisa, Allah poziva čovječanstvo, da bude Njemu pokorno, Onaj koji ih je stvorio od jedne osobe (Adem) i od njega stvorio njegovu družicu ( Hava) a od njih dvoje rasijao mnoge muškarce i žene. Allah u Kur'anu takođe kaže: I jedan od znakova Njegovih je to što za vas, od vrste vaše, stvara žene da se uz njih smirite, i što između vas uspostavlja ljubav i samilost.
Prenosi se da je Božiji Poslanik a.s. rekao: "Brak je Sunnet; ko naruši moj Sunnet nije od nas."
Cilj muslimanske porodice mora biti pokornost Allahu, jer je brak zamišljen da bude jedna vrsta ibadeta. Ako je cilj porodice puteno zadovoljstvo ili svjetovne strasti, onda porodična institucija, mizerno podbacuje.
Obaveza porodice ne spada samo na muža, ženu, djecu, unučad. To je kolektivna obaveza na svima njima zajedno i čak i prednje generacije, praroditelja.
Porodica može biti muslimanska, jedino ako se roditelji ponašaju ispravno i slijede časni Kur'an i Sunnet. Ukoliko oni ne žive u okvirima Kur'ana i Sunneta, nemaju pravo da očekuju od svoje djece da budu dobri muslimani, jer, kako se posije tako će se i žetva brati.
Njegovanje islamskih vrijednosti je neophodno u muslimanskoj porodici i ne samo da treba da budu njegovani, nego i odgajani. Ono što volimo i mrzimo, naša predodžba lijepog i ružnog, dobrog i skladnog i nereda, itd, treba da bude u skladu: sa Kur'anom i Sunnetom. Poslanik savs. je rekao: "Neće vjerovati jedan od vas sve dok svoje lične želje i prohtjeve ne uskladi sa onim šta sam ja donio." Zapamtite, ovo se odnosi na lične običaje, oblačenje, način hranjenja itd.
Za održavanje muslimanske porodice treba biti usađen jaki duh, pripadanja Muslimanskom Ummetu ! Porodica nije jedna individualna suština; to je društveni aspekt i mora biti utvrđen.
Muslimanske porodice se moraju solidarisati jedna sa drugom. Roditelji trebaju, bez sumnje, izbjegavati pokvarene ljude izbjegavati socijalizaciju u lošoj okolini i takođe utvrditi da im ni djeca nisu u lošem društvu, niti lošoj okolini.
U isto vrijeme, oni trebaju skrbiti sa boljim alternativama a nema bolje alternative, do spajanja sa boljim muslimanima, posebno učenjacima !
Ovo su neki načini promovisanja i očuvanja muslimanske porodice.
Na kraju, apeliram, na moje drage vjernike da ostanu neprestano pri svijesti i kreativni što se tiče islamskih aspekata. Obrazovani muslimani moraju prihvatiti islamske koncepte; "misliti", "razmatrati", "gledati", "spoznavati", "znati", "postati mudri", " razložni ", itd, na razvoju muslimanskog društva i pomoći u inplementaciji Kur'anskih aspekata i aspekata Sunneta, na našu porodicu i u našem dnevnom životu.
Sumayya bint Joan
Prijevod, Umm Fatima.