Rekao je autor djela “ Es-Sunen wel-mubtediat” -Allah mu se smilovao- : “Učiti Fatihu Poslaniku -sallallahu alejhi we selleme- iz počasti prema njemu je novotarija, koja nema nikakvog utemeljenja. Rekao je Uzvišeni Allah: “Blagosiljajte ga i šaljite mu selam”.(El-Ahzab,56), a nije rekao 'učite mu'! Smatranje da učenjem Fatihe, ispunjavaju se potrebe, otklanjaju nevolje, uništavaju neprijatelji, je novotarija, kojoj nema mjesta u vjeri. Takođe učenjem Fatihe tražiti rizk ( nafaku), kao što to čine siromasi je novotarija.
Zatim učenje Fatihe kod prosidbe i ubjeđenjem da se njenim učenjem ostvaruje jaka veza (između supružnika), koja se neće prekinuti ili da ona zamjenjuje 44 zakletve, je novotarija, pogrešno ubjeđenje”. ( Es-Sunen wel-mubtediat, str.217)
Rekao je Šejh Albani -rahmetullahi te’ala alejhi- : “Od novotarija dženaze prilikom obavještavanja o smrti umrlog jeste govor:” Proučite Fatihu za dušu umrlog”. (Ahkamu-l-dženaiz,str.246)
Postavljeno je pitanje Šejhu Ibn Usejminu -rahmetullahi te'ala alejhi-: “ Kakav je propis onoga (ko se unajmi) kome se plati da uči Kur’an za umrlog”. Odgovorio je: 'Ova stvar je od novina u vjeri, i za nju nema nagradu ni onaj ko uči Kur’an, niti umrli kome se uči, zbog toga što onaj koji uči Kur’an za umrlog to čini zbog novca, a svako dobro djelo s kojim se namjerava dunjaluk ne približava Uzvišenom Allahu niti se njime postiže nagrada od Allaha -subhanehu we te'ala- '.
Postavljeno je pitanje Stalnoj komisiji za fetve u Saudijskoj Arabiji: “ Kakav je propis za riječi: 'Proučite Fatihu za dušu umrlog' ili 'Proučite Fatihu ne bi li nam Allah olakšao tu stvar'; kakav je propis učenja Fatihe, koju svi uče, nakon cijelog proučenog Kur’ana? Kakav je propis učenja Fatihe kod sklapanja braka?”Odgovorila je Stalna komisija za fetve: “Učenje Fatihe poslije dove, poslije učenja Kur’ana ili kod sklapanja braka je novotarija i ništa od toga nije preneseno niti od Poslanika - sallallahu alejhi we selleme-, niti od njegovih ashaba. Ono što je preneseno jesu riječi Poslanika -sallallahu alejhi we selleme- : “Ko uradi djelo koje nije od naše vjere ono mu se odbija”.
~Pripremio E.M.~
Zatim učenje Fatihe kod prosidbe i ubjeđenjem da se njenim učenjem ostvaruje jaka veza (između supružnika), koja se neće prekinuti ili da ona zamjenjuje 44 zakletve, je novotarija, pogrešno ubjeđenje”. ( Es-Sunen wel-mubtediat, str.217)
Rekao je Šejh Albani -rahmetullahi te’ala alejhi- : “Od novotarija dženaze prilikom obavještavanja o smrti umrlog jeste govor:” Proučite Fatihu za dušu umrlog”. (Ahkamu-l-dženaiz,str.246)
Postavljeno je pitanje Šejhu Ibn Usejminu -rahmetullahi te'ala alejhi-: “ Kakav je propis onoga (ko se unajmi) kome se plati da uči Kur’an za umrlog”. Odgovorio je: 'Ova stvar je od novina u vjeri, i za nju nema nagradu ni onaj ko uči Kur’an, niti umrli kome se uči, zbog toga što onaj koji uči Kur’an za umrlog to čini zbog novca, a svako dobro djelo s kojim se namjerava dunjaluk ne približava Uzvišenom Allahu niti se njime postiže nagrada od Allaha -subhanehu we te'ala- '.
Postavljeno je pitanje Stalnoj komisiji za fetve u Saudijskoj Arabiji: “ Kakav je propis za riječi: 'Proučite Fatihu za dušu umrlog' ili 'Proučite Fatihu ne bi li nam Allah olakšao tu stvar'; kakav je propis učenja Fatihe, koju svi uče, nakon cijelog proučenog Kur’ana? Kakav je propis učenja Fatihe kod sklapanja braka?”Odgovorila je Stalna komisija za fetve: “Učenje Fatihe poslije dove, poslije učenja Kur’ana ili kod sklapanja braka je novotarija i ništa od toga nije preneseno niti od Poslanika - sallallahu alejhi we selleme-, niti od njegovih ashaba. Ono što je preneseno jesu riječi Poslanika -sallallahu alejhi we selleme- : “Ko uradi djelo koje nije od naše vjere ono mu se odbija”.
~Pripremio E.M.~