nedjelja, 9. lipnja 2013.

Živim u Švedskoj i trenutno sam na socijali zakon mi brani da imam svoje auto ?

PITANJE 115:

Es-Selamu alejkum!

Živim u Švedskoj i trenutno sam na socijali i tražim posao. Nadam se da ću uz Allahovu s.v.t. pomoć dobiti posao ubrzo. Saznao sam da ne mogu kupiti auto pošto sam na socijali. Uz minimalnu cijenu kako se ovdje kreću otprilike 5000 kruna što odgovara oko 500 eura. Ovdje u švedskoj je to jeftino auto. Moj prijatelj mi je ponudio koji radi da prijavim auto na njega a da ja vozam. Ja sam odmah odbio to smatrajući to nelegalnim. Da li sam ja upravu? Esselamu alejkum

ODGOVOR 115:

Es-Selamu alejkum!

Molim, Uzvišenog Allaha da poveća tvoju brižnost prema vjeri i Allahovim granicama. Uistinu, na Allahove granice ne pazi osim pravi vjernik. Ako se radi o tome, da ti kupuješ auto za svoje pare ili da ti ih neko pozajmi, i da to auto bude prijavljeno na tvome prijatelju, onda u tome nema nikakve vjerske zapreke. To je samo usluga tebi. Time nije niko obespravljen, niti je tvojim postupkom uskraćeno nečije pravo, a Allah najbolje zna.Međutim, ako zakon brani da ti imaš svoje auto, zbog slabih primanja, onda ga ni u kom slučaju ne možeš ni imati, jer ti neće dozvoliti prijavu auta, ali ti je svakako dozvoljeno da voziš tuđe auto (prijavljeno na nekom drugom).

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (20.09.2004)