ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Otac me tjera da postanem jehovin svjedok a ja želim biti muslimanka, šta da radim?

PITANJE 165:

Es-Selamu Alejkum!

Moji roditelji su mješanog braka, porodica sa mamine strane su muslimani, a tata mi je od mog rođenja Jehovin svjedok, vjerovatno ste čuli za tu religiju, ako je možemo tako nazvati. Od malih nogu me otac tjera da se pridružim njegovoj religiji, ali sam ja uvijek bila na strani islama i nadala se da ću jednog dana to i moći biti. Danas imam 18 godina, te se još uvijek nisam oslobodila njegovog uticaja. Znam toliko stvari o islamu, išla sam u džamiju nekoliko puta, te sam postila za ramazan.. ali dok on to nije saznao. Kako sam sada starija, želim da postanem prava muslimanka, u srcu to i jesam, ali radi svog oca ne smijem ići u džamiju a i trenutno krijem da postim mjesec ramazan. Znam da je dragi Allah.dž.š. rekao da trebamo poštivati svoje roditelje, ali ja ne znam šta da radim. Mama mi nije vjernik, tako da nemam ničiju podršku. Pitam se kako mogu da ipak ostanem muslimanka, i da li ću biti kažnjena zbog toga što nemam mogućnosti da obavljam sve muslimanske dužnosti.!

ODGOVOR 165:

Es-Selamu alejkum!

Tebi je dužnost da poštivaš svoje roditelje i da im se pokoravaš dok ti naređuju dobro. 

Međutim, kada počnu da te nagovaraju na zlo i nepokornost Allahu tada im se ne smiješ pokoriti. 

Dužna si izvršavati sve što si u mogućnosti od islamskih propisa, bez obzira kako tvoji roditelji, a posebno otac, gledali na to. 

Savjetujem ti da se što prije udaš za pravog vjernika koji će ti omogućiti islamski život, jer je to najjednostavniji način da se riješiš utjecaja sadašnje atmosfere i time sačuvas svoj dunjaluk i ahiret, a Allah najbolje zna.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (23.12.2004)