ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Da li je Isa umro ili nije umro nego je uzdignut na nebo ?

PITANJE 166:

Es-Selamu alejkum!

Interesuje me o Isau a.s. Da li je Isa umro prirodnom smrću ili nije umro nego je uzdignut na nebo, kako mi stalno tvde ovde braća muslimani iz raznih delova sveta? Prema učenju naših prevoda Kur'ana, ja razumem da je Isa a.s. umro prirodnom smrću a da će doći dan kad će doći na zemlji i obavit svoj zadatak. Međutim svi mi tvrde drugačije i kažu mi da Isa a.s. nije uopšte umro nego ga je Allah dž.š. uzdigao.

ODGOVOR 166:

Es-Selamu alejkum!

Isa, a.s., je po konsenzusu učenjaka uzdignut živ, ne mrtav. 

Kada se govori o Isau, a.s., neophodno je uobziriti sve ajete i hadise koji se navode po ovom pitanju i tada se jasno vidi da je Isa, a.s., uzdignut živ i da će ga Allah ponovo vratiti na zemlju određeni period. Vidjeti skraćenu verziju Ibn-Kesirovog tefsira na bos. jeziku, str. 325-327.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (23.12.2004)