ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Može li dijete iz mješovitog braka da ide u džamiju i da bude musliman ?

PITANJE 163:

Es-Selamu alejkum!!

Zamolio bi vas ako ikako možete da mi odgovorite na ovo pitanje. Ja sam dijete iz mješovitog braka. Otac mi je musliman a majka druge vjere. Da li ja mogu da idem u džamiju i da budem musliman ?

ODGOVOR 163:

Es-Selamu alejkum!

Svakako brate moj, ti si rođen kao musliman i trebaš ići u džamiju i ne postoji nikakva razlika između tebe i bilo kog drugog muslimana, jer po našem islamskom učenju svako se dijete rađa u islamu, pa ga često njegovi roditelji izvedu iz islama i uvedu u vatru džehennemsku. Stoga se zahvali Allahu koji te je spasio vatre i ne dozvoli nikome da te odvede sa pravog puta.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (05.12.2004)