ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Kako da postupim u vezi porođaja jer u bolnici rade uglavnom muški lekari ?

PITANJE 177:

Es-Selamu alejkum!!

Živim u Srbiji i ne znam kako da postupim u vezi porođaja jer u bolnici rade uglavnom muški lekari, a kad dođu bolovi ne znam ko će biti u bolnici da li muško il žensko, neke sestre su išle na veštačko izazivanje bolova da bi se porođaj odigrao kad je tu žena lekar, da li je to ispravno sa stanovišta islama, jer je to na silu vađenje bebe. Pre neki dan sam i sama išla na te veštačke bolove (indukciju) njih izazivaju uz pomoć lekova, al meni nije krenuo porođaj već su me vratili da čekam svoje bolove, sad me je strah da mi na porođaju ne bude muškarac, ja i moj muž ne znamo šta da radimo.

ODGOVOR 177:

Es-Selamu alejkum!

Nije ispravno izazivati vještačke bolove prije vremena poroda, jer koliko sam upoznat to šteti ženi nakon porođaja i neke sestre su se žalile da imaju trajne bolove u ledima nakon takvog porođaja. Ako nakon primanja vještačkih bolova ne dođe do porođaja, neki specijalisti tvrde da će se često morati raditi carski rez. 

Ovakav postupak je dozvoljen samo uz garanciju pouzdane i stručne osobe, koja tvrdi ili "garantuje", da shodno medicinskim iskustvima i stanju pacijenta, neće doći do komplikacija pri porodu ili negativnih posljedica nakon poroda u pogledu majke i bebe. 

U protivnom žena će se poroditi na prirodan način, bez obzira ko je porađao, a Allah najbolje zna.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (07.01.2005)