ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Da li je dozvoljeno supružnicima gledati stidna mjesta jedno drugom ?

PITANJE 160:

Es-Selamu alejkum!!

Ja sam udata i imam često problema sa mužem koji traži od mene kad god smo zajedno u krevetu, da me on gleda bez odjeće, ja sam čitala u jednim predajama gdje aiša r.a. kazuje da nikad Poslaniku nije vidjela stidno mjesto pa da li je grijeh što ja ne pokazujem svom mužu moja stidna mjesta ?

ODGOVOR 160:

Es-Selamu alejkum!

Supružnicima je dozvoljeno gledati stidna mjesta jedno drugom.

Svi hadisi koji se navode u ovome smislu ili su slabi ili lažni. Također, citirani hadis u kome Aiša, r.a., kaže: "Nisam nikada vidjela stidno mjesto Poslanika, .s.a.v.s.", nije vjerodostojan. Bilježi ga Taberani u Es-Sagiru i El-Hatib. U lancu prenosilaca ovoga hadisa nalazi se Bereketu b. Muhammed El-Hubuli, u kome nema nikakva bereketa, jer je bio poznati lažov. 

Isto tako hadis u kome se naređuje zastiranje pri spolnom odnosu i zabrana razgolićavanja kao deve, nije vjerodostojan kako tvrdi imam Busiri i drugi, a Allah najbolje zna.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (04.12.2004)