ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Želim da nosim nikab ali muž mi se protivi, šta da radim ?

PITANJE 176:

Es-Selamu alejkum !!

Udata sam već nekih pola godine i živim elhamdulilah dobro sa mojim mužem. Izrazila sam želju da se skroz pokrijem (da stavim nikab). Moj muž se jako tome protivio i rekao mi da se odlučim. On ne želi meni stajati na putu , ali on ne može da podnese tu odgovornost, kako kaže. Šta sam ja sada dužna učiniti?

ODGOVOR 176:

Es-Selamu alejkum!

Tvoja namjera da staviš nikab je svakako pohvalna i nastoj da je ostvariš, ali na mudar način. Prije svega moli Uzvišenog Allaha da otvori srce tvoga muža i da tebi olakša stavljanje nikaba. Razgovaraj sa svojim mužem na lijep način. Pokušaj mu objasniti da je nošenje nikaba sastavni dio vjere i praksa mnogih muslimanki kroz generacije. Ako nađeš neku osobu (učenog brata, daiju) koji je utjecajan kod tvoga muža da ga posavjetuje i ubjedi, postupi tako. Tvrdnja tvoga muža da nije spreman prihvatiti odgovornost nikaba, nije na mjestu. On je prihvatio najveći emanet, emanet vjere, pa zbog čega nije u stanju prihvatiti ono što je manje od toga ?! Tebi je ispravno staviti nikab protiv njegove volje, ako znaš da taj postupak neće izazvati velike komplikacije u braku ili samu rastavu, u protivnom saburaj i pripremaj svoga muža na takav čin, a Allah najbolje zna.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (07.01.2005)