ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Dobio sam na poklon ukradenu odjeću da li da je nosim ?

PITANJE 175:

Es-Selamu alejkum !!

Nakon rata u Bosni amidža mi je radio kao čuvar u jednom magacinu gdje bi stizala humanitarna pomoć. Za vrijeme svoje smjene, pozvao je moga oca koji je zajedno sa njim ušao u magacin, bez znanja i dozvole nadredjenih, te je dozvolio mome ocu da odabere od odjeće ono što mu se sviđa. I danas dan ja imam nešto odjeće koju je moj otac stekao na takav nedozvoljen način, te mi istu poklonio, pa me zanima kao da postupim. Da li imam pravo nositi tu odjeću, ili je trebam udijeliti siromašnima ili spaliti ? Da vas Allah subhanehu we teala nagradi.

ODGOVOR 175:

Es-Selamu alejkum!

Odjeća koju si naslijedio ili dobio od svoga oca, stečena je na zabranjen način (krađom). Nije ti dozvoljeno oblačiti tu odjeću, već je moraš vratiti u magacin odakle je uzeta. Ako nisi u stanju to učiniti, onda je podijeli onima za koje je bila namjenjena, a Allah najbolje zna.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (07.01.2005)