utorak, 18. lipnja 2013.

Da li mi je dozvoljeno razvesti se bez čekanja isteka iddeta ?

Selam alejkum. Moje pitanje je sljedeće: muž i ja smo šerijatski vjenčani, iako se on ne pridržava šerijatskih propisa. Zbog toga me zanima, da li mi je dozvoljeno razvesti se bez čekanja isteka iddeta? Možda je bitno napomenuti da smo tokom braka koristili pilule za sprečavanje trudnoće.

Es-Selamu alejkum

Dužnost je ženi muslimanki da ispoštuje period iddeta; tj. da pričeka tri mjesečna pranja kod svog muža nakon sto bude razvedena. U tome je velika mudrost ovog šerijata; daje se prilika i jednom i drugom bračnom drugu da razmisle dobro prije konačnog razilaženja. Činjenica da su se koristile pilule ne potiče na dužnost i obavezu upotpunjenja iddeta. Čak iako se muž ne pridržava šerijata, iako je nedefinisano i nejasno o kakvoj vrsti nepridržavanja se radi, daje mu se u svakom slučaju prilika da se pokaje i da se popravi. Neka vam Allah dž.s. pomogne u vašem životu na ovom i budućem svijetu i neka nas sve sačuva grijeha i griješenja!

hfz.mr.Muhammed Fadil Porča