ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Da li je istina da je Muhammed s.a.w.s. rođen obrezan ?

PITANJE 168:

Es-Selamu alejkum.

Da li mi možete navesti koji hadis ili predaju koja bilježi da je naš Poslanik Muhammed s.a.w.s. rođen obrezan ?  Ovo sam čuo od neke braće koja o tome govore, pa bi želio da saznam ukoliko je to moguće. Da vas Allah s.w.a. nagradi.

ODGOVOR 168:

Es-Selamu alejkum!

Bilježi imam Taberani u El-evsatu, 6/260/6148 i El-Hatib u Tarihu Bagdad,  1/346 od Enesa b. Malika da je Poslanik, s.a.v.s., rekao:  "Moj me je Gospodar počastio time što sam rođen obrezan, pa niko nije vidio moje stidno mjesto." Međutim, ovaj hadis nije vjerodostojan. U njegovom lancu prenosilaca ima Sufjan b. Muhammed El-Fezari koji je nepouzdan kod hadiskih stručnjaka. Vidjeti: Medzmeuz-zevaid, 8/224 i Daiful-džamia, str. 767/5310.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (28.12.2004)