nedjelja, 9. lipnja 2013.

Da li je dozvoljena trgovina sa nevjernicima ?

PITANJE 109:

Es-Selamu alejkum!!

Imam jedno pitanje koje me zanima kakav je šerijetski stav. prvo ja i moja familija smo pobožni i slijedimo sunnet Poslanika s.a.w. elhamdulillah. Imamo jednog komšiju vlaha sa kojim do sad nismo imali kontakta, međutim on je došao neki dan sa svojom hanumom da nas pita dali mi možemo da pravimo ćevape i bureke za njegov restoran, normalno sam ja rekao da ja unosim u kuću samo halal meso i on je rekao u redu. Mi bi to radili kod svoje kuće i on bi dolazio i odnosio to i uredno plaćao. Pitanje je sad da li je to dozvoljeno šerijetom da ja sa njim sklapam poslove i jeli mi to halal zarada. On je meni čak nudio posao u tom restoranu ali sam ga ja odbio zbog Allahovi s.w.t. zabrana. Da te Allah s.w.t. nagradi na trudu i da nas sastavi u džennetu. Amin!!!

ODGOVOR 109:

Es-Selamu alejkum!

Ako je situacija kao sto ste opisali, tada nema nikakve zapreke da sa njim ugovarate poslove (mislim na pravljenje bureka i ćevapa za njegov restoran). Vi njemu prodajete ili pripremate halal robu, i on tu robu ne može okrenuti u haram, a trgovina sa nevjernicima, na ovim osnovama, je bez sumnje dozvoljena. Savjetujem ti da iskoristiš tu priliku i da mu govoriš o islamu, možda ga Uzvišeni Allah izbavi iz vatre koje mu je pripremljena. Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (10.09.2004)