nedjelja, 9. lipnja 2013.

Kako da se pokajem od životnog osiguranja ?

PITANJE 107:

Es-Selamu alejkum!!

Plaćam životno osiguranje već nekolke godine. Nedavno sam počeo klanjati, i pridržavati se nekih vjerskih propisa. Pročitao sam da je ovakvo osiguranje haram. Zanima me sada sljedeće: Do sad sam platio nekolke hiljade eura, ako nastavim plaćati tek za 5 godina mogu dobit pare koje sam uložio nazad. Ako sad odmah obustavim, odnosno stopiram, isto tako mogu dobit nazad pare koje sam ulozio tek za nekolke godine, s tim što ću još uvijek imat to osiguranje, svejedno što ga ne plaćam. Ako ga skroz prekinem nazad cu dobiti možda nekolke stotine eura. Da li mi je uopće dozvoljeno da imam osiguranje, svejdeno što ga neću plaćati, s tim što je jedini tazlog da bi dobio te pare nazad?

ODGOVOR 107:

Es-Selamu alejkum!

Tebi je, uvaženi naš brate, dozvoljeno da zadržiš, ali da ne plaćaš to osiguranje (tj. djelomični prekid ugovora), da bi dobio uložena sredstva nazad i nije ti dozvoljeno da ga u potpunosti prekineš, jer bi na taj način, dajući svoj imetak, pomogao ove lopovske ustanove koje bespravedno uzimaju imetak ljudi, a Allah najbolje zna. Molim Allah da nas sviju učvrsti na istini. Amin! 

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (29.08.2004)