nedjelja, 12. svibnja 2013.

Supruga me ostavila i otišla poslije ideta za drugoga...

PITANJE 63:

Esselamu alejkum we rahmetullahi we berekatuh!

Cijenjeni, naime ja imam taj problem da me je supruga ostavila i otišla poslije ideta za drugoga! Elhamdulillah! Ali problem je taj što je ja još uvijek jako volim i nemogu nikako da je zaboravim! Veoma mi je teško tako da neznam šta da radim! Povećao sam ibadet i tražim od Allaha da je zaboravim, ali iz dana u dan sve mi je teže!? Molim vas u ime Allaha s.w.t. da mi pokušate odgovoriti šta da radim?????? 

Esselamu alejkum we rahmetullahi we berekatuh!

ODGOVOR 63:

Es-Selamu alejkum!

Cijenjeni naš brate, molimo Uzvišenog Allaha da te učini strpljivim i olakša ti tegobe koje stežu tvoje grudi. Što se tiče tvoga problema on je sa šerijatskog aspekta veoma jasan. Tvoja bivša supruga je tuđa žena na koju ti nemaš pravo osim da je njen sadašnji muž pusti. Ti ne znaš u čemu je dobro za tebe, ali budi ubjeđen da ti Uzvišeni Allah neće nego dobro. Zato uz iskrenu dovu, zikr i ibadet pokušaj zaboraviti bivšu suprugu.

Također, ako imaš mogućnosti oženi se i to bez odlaganja, to ti je najlakši način da zaboraviš svoju prvu suprugu, a Allah najbolje zna.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (04.06.2004)