ponedjeljak, 27. svibnja 2013.

Čula sam da postoji NUR DOVA ?

Pitanje br. 74
 
Es-selamu alejkum! Imam pitanje. Čula sam da postoji NUR DOVA koju je dobro nositi sa sobom radi sigurnosti. Ako je to istina hoćete li mi molim vas to poslati mi preko e-maila. Unaprijed hvala! Da li postoji koja dova da je dobro nositi kod sebe u autu za sigurnost?
 
 Odgovor br. 74
 
Nur dova je čuvena kod nas i često se sreće, a u praksi pripisuju joj se mnoge dobrote, dijeli se ljudima kao halva, obećava se da ko nju ima ni metak ga neće pogoditi (ni kuršum prihvatiti, što bi rekao narodni pjesnik). Ali nažalost ništa to o Nur dovi nije istina. I takva dova ne postoji u vjerodostojnoj Islamskoj tradiciji (Hadisu) već je izmišljena i nije strašno što je izmišljena, jer se dova može sastaviti, ali je strašno što joj se bez dokaza pripisuju dobrote i što se vješa kao hamajlija, jer Islam najstrožije brani vješanje i nošenje hamajlija i zapisa karakterišući ih širkom ili povodom za širk (putem do njega) ovisno kako se hamajlija koristi i kakvo se vjerovanje u nju ima. Zato ti nećemo poslati NUR dovu, jer bi se jako ogriješili i tebi zlo učinili, a i nemamo je, elhamdulillah, već te upozoravamo, a i ostale koji imaju tu dovu kao hamajliju da je odbace, a zarad sigurnosti u autu šaljem ti dvije sahih dove koje je učio Poslanik sallallahu alejhi ve sellem kada bi kreći na put, pa prouči jednu od njih kada god sjedneš u auto ili drugo prevozno sredstvo.

PUTNA DOVA (PRVA) - "Bismi-l-Lah. El-hamdu li-l-Lah. Subhane-l-lezi sehhare lena haza ve ma kunna lehu mukrinine, ve inna ila Rabbina le munkalibun. El-hamdu li-l-Lahi, el-hamdu li-l-Lahi, el-hamdu li-l-Lahi. Allahu ekber, Allahu ekber, Allahu ekber. Subhaneke-l-Lahume inni zalemtu nefsi, fa-gfir li, fe innehu la jagfiru-z-zunube illa Ente."

PRIJEVOD - S Allahovim imenom (polazim). Hvala Allahu. Slavljen neka je Onaj Koji nam je omogućio ovo putovanje za koje mi nismo bili sposobni. Mi se, doista, Gospodaru našem vraćamo. Hvala Allahu, hvala Allahu, (i još jednom) hvala Allahu. Allah je najveći, Allah je najveći, Allah je najveći. Neka si slavljen, Allahu. Zaista sam počinio nasilje prema sebi, zato - oprosti mi. Jer, grijehe, zasigurno, ne oprašta niko drugi osim Tebe! Bilježe Ebu Davud i Tirmizi

PUTNA DOVA (DRUGA) - "Allahu ekber, Allahu ekber, Allahu ekber. Subhane-l-lezi sehhare lena haza ve ma kunna lehu mukrinine, ve inna ila Rabbina le munkalibun. Allahumme inna nes‘eluke fi seferina haza el-birre, ve-t-takva ve mine-l-'ameli ma terda. Allahumme hevvin 'alejna seferena haza va-tvi' 'anna bu‘dehu. Allahumme Ente-s-Sahibu fi-s-seferi v-l-halifetu fi-l-ehli. Allahumme inni e'uzu bike min va‘sai-s-seferi ve keabeti-l-menzari ve su i-l-munkalebi fi-l-mali ve-l-ehli" - A poslije povratka bi dodao: "Ajibune, ta ibune, 'abidune, li rabbina hamidune"

PRIJEVOD - Allah je najveći, Allah je najveći, Allah je najveći. Neka je slavljen Onaj Koji nam je omogućio ovo putovanje, a mi ga ne bismo bili sposobni obaviti sami. Mi se, doista, Gospodaru našem vraćamo. Allahu, molimo Te da nas prati dobro na putu našem i odanost Tebi, a od naših djela samo ona kojima si Ti zadovoljan! Allahu, olakšaj nam ovo putovanje, a razdaljinu njegovu podnošljivom! Allahu, Ti si Gospodar na putu i Čuvar u porodici, zato- zaštiti me od zamora i nesreća na putu, te tuge koja bi me mogla zadesiti zbog imovine i porodice! - A, kada se povrati kući s puta, prouči se ista dova i još doda: - Vraćamo se i trajno kajemo, Allahu svome pobožni i zahvalni! Bilježi Muslim.

Abdulmelik Bašić - islambih.org 2000.-2001. god.