nedjelja, 19. svibnja 2013.

Moja supruga nema interesa za seks - šta da radim ?

Pitanje br. 43
Oženio sam se prije četiri godine i imam kćerku od 3 godine. Moja supruga uopće nema interesa za seks. Pokušali smo problem riješiti uz pomoć raznih doktora ali bez uspjeha. Mnogo masturbiram što je prouzrokovalo neke loše posljedice, ali ne mogu prestati sa tim jer živimo u Kanadi. Ovdje nije dozvoljeno oženiti više od jedne žene. Je li ovo dobar razlog da se oženi druga žena ili postoji li neko drugo rješenje za moj problem?
 Odgovor br. 43
Slava i zahvala pripadaju Allahu, salavat i selam na Njegovog Poslanika. Molim Allaha da ti pomogne, brate moj, da izađeš na kraj sa ovim problemom radi kojeg patiš, a koji se tiče majke tvoje kćerke, osobe koja ti je najbliža od ljudi. Želim da ti ukažem na tri stvari: Dozvoljeno ti je da uživaš u (ili sa) tvojoj ženi na bilo koji od načina koje je Allah dozvolio. To podrazumijeva masturbiranje njenom rukom. Razlog koji si naveo u svom pitanju dovoljan je argument za ženidbu druge žene. Ako ne možeš iznaći drugo rješenje do puštanja (razvoda) ove žene sa kojom nemaš više nikakvog odnosa u bračnom krevetu, i ženidbe druge žene nakon toga u tome nema ništa pogrešno inša'Allah. Trebao bi se savjetovati sa braćom iz tvoje okoline koja poznaju tvoju situaciju i tražiti uputstvo od Allaha klanjajući Istiharu. Neka te Allah uputi na pravi put.

Šejh Muhammed Salih el Munedžid - islambih.org 2000.-2001. god.