četvrtak, 9. svibnja 2013.

Prije islama sam činila zinaluk i pila alkohol - Ima li oprosta za mene ?

PITANJE 22:

Selam alejkum.

U doba moje mladosti zivjela sam zivot drugaciji nego sada. Bilo je tu razlicitih poroka,alkohol,zinaluk i tome slicno. Nisam znala da postoji Allah, jer moji roditelji, tzv. muslimani, me nisu odgajali u duhu islama. Udala sam se za covjeka koji je koliko-toliko prakticirao islam. Tada me je nesto zainteresovalo, tako da sam pocela uciti uz svog muza. Danas hvala Allahu cinim namaz, ramazan i dr. dobre stvari. Interesuje me da li poslije iskrenog pokajanja i ako Bogda obavljenog hadza mogu ocekivati oprost od Allaha za sve te gnusne stvari koje sam radila u mladosti do svoje ca. 25 god. zivota.  Sada mi je 35 godina i zivim sa svojim muzem i djecom u duhu islama, hvala Svevisnjem. Selam.

ODGOVOR 22:

Ve alejkumus-Selam!

Uzvišeni Allah će oprostiti sve grijehe pa čak i nevjerstvo, ako se čovjek istinski pokaje svome Gospodaru. Uzvišeni je rekao: "Reci: O robovi moji koji ste se prema sebi ogriješili, ne gubite nadu u Allahovu milost, Allah će oprostiti sve grijehe, On mnogo prašta i milostiv je." (Kur'an, 39/53).

U hadis-i-kudsiji Uzvišeni kaže: "O sine Ademov kada bi tvoji grijesi dostigli nebeske visine, pa kada bi zatražio oprosta Ja bih ti ih oprostio..." Tirmizi
Allah je rekao: "Uistinu dobra djela brišu loša." (Kur'an, 11/114).

Amr b. El-'As kaže da je Poslanik, s.a.v.s., rekao: "Islam briše ono što je prije njega i hidžra briše ono što je prije nje i hadždž briše ono što je prije njega." Muslim 

Ne samo to. Uzvišeni Allah će, ako hoće, sve te grijehe, zbog iskrene teobe, pretvoriti u dobra djela. Uzvišeni kaže : "To su oni kojima će Allah njihova loša djela zamjeniti dobrim" (Kur'an, 25/70).

Imam Hakim bilježi od Ebu Hurejre da je Poslanik, s.a.v.s., rekao: "Neki ljudi će na Sudnjem danu poželjeti da su imali što više loših djela." Ashabi začuđeno upitaše: "Ko su ti o Allahov Poslaniče?" "Oni kojima će Allah zamjeniti njihova loša djela dobrim djelima," odgovori Poslanik, s.a.v.s. šejh Albani kaže da je lanac prenosilaca ovoga hadisa dobar. Međutim, imam Ibn-Redžeb u djelu El-džamia' (1/118) kaže da bi ovo prije mogle biti riječi Ebu Hurejre, r.a., nego Poslanika, s.a.v.s. Ova predaja, svakako, ne podstiče na činjenje loših djela, to je zabranjeno Kur'anom Sunnetom i konsenzusom muslimana. Ova predaja samo ukazuje na Allahovu milost.

Ibn-Abbas prenosi da je Džibril, a.s., rekao Poslaniku, s.a.v.s.: "Da si me vidio kada sam uzimao morski pjesak i trpao ga Faraonu u usta (dok se utapao) bojeći se da ga ne stigne Allahova milost." Tirmizi, Taberani i Dija El-Makdisi. Imam Tirmizi je ovaj hadis ocijenio dobrim.

Nema sumnje da bi Uzvišeni Allah oprostio i Faraonu, najvećem zločincu čovječanstva koji se proglasio Bogom, da se kojim slučajem iskreno pokajao prije početka utapanja. Kako onda da Milostivi ne oprosti ono što je manje od toga?!

Molim Plemenitog Allaha da nas obaspe svojom neizmjernom milošću, oprosti nam grijehe i uvede nas u džennetska prostranstva. Amin!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (23.03.2004)