nedjelja, 12. svibnja 2013.

Kolega mi ponudio sex, muž mi brani da ga poselamim - da li da poslušam muža ?

PITANJE 38:

Esselamu alejkum!!

Da li da poslušam muža što mi zabranjiva da pričam sa jednim prijateljom taj prijatelj je jednoga dana pito me da sa njim imam odnose on je star 40god a meni 24god normalno ja sam ga odbila jer sam mu rekla da je to grijeh kasnije sam rekla mužu koji se je naljutio na njega i zabranjiva i meni da mu nazovem selam jer on radi u bolnici kao i ja Allah vas nagradijo za trud.

ODGOVOR 38:

Ve alejkumus-Selam!

Neka je neizmjerna hvala Uzvišenom Allahu na dini-islamu, vjeri koja brine o čednosti žene muslimanke.

Stroga je obaveza svakog vjernika i vjernice da se klone svega što vodi u nemoral, kako kaže Uzvišeni: "I ne približavajte se nemoralu", a nije rekao: Ne činite nemoral, jer kur'anski ajet brani sve ono što vodi ka nemoralu, kao: ćaskanje, osmjehivanje, pogledi, čatanje, rukovanje itd. Ja ne želim ovom prilikom da govorim o vašem prijatelju koji vam nudi nekakvu vezu, jer pretpostavljam da je džahil koji ne poznaje niti vjeru niti osnovne moralne norme. Međutim, nije mi jasno kako jedna muslimanka, posebno udana, može sebe dovesti u takvu situaciju da da povoda bolesnim srcima i da joj bez imalo ustručavanja ponude vezu ?! To je za mene potpuno neshvatljivo. Ali to nažalost nije sav bol, već nakon toga uvažena sestra pita da li se treba pokoriti svome mužu koji joj, nažalost, brani da samo i samo naziva selam tom čovjeku ? Da trebaš se pokoriti svome mužu i haram ti je da ikada poselamiš ili progovoriš sa takvom osobom koja te želi obeščastiti. Čak i nakon brojnih izvinjenja nije ti dozvoljeno da imaš bilo kakav kontakt sa njim, pa ni Selam.

Cijenjena sestro, pazi da Allah bude zadovoljan s tobom, čuvaj svoju čednost i ponos svoga muža.

Pokaj se iskreno Uzvišenom Allahu i traži oprosta za učinjeno djelo, pa ćeš vidjeti da je tvoj Gospodar milostiv i da mnogo prašta.

I na kraju savjetujem sestri da se kloni rada, posebno u bolnici, jer je nemoguće da žena na takvom radnom mjestu bude propisno obučena i jako često je prinuđena da gleda u stidna mjesta bolesnika i da čini mnogo toga što je Uzvišeni Allah zabranio. Bolje je sačuvati svoju vjeru i stid nego ostvariti neznatna materijalna dobra. Molim Allaha da oprosti i meni i vama. Amin!

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (14.05.2004)