nedjelja, 12. svibnja 2013.

Otac ne priča sa sestrama šta da radim ?

PITANJE 37:

Esselamu Alejkum ve rahmetullahi ve barekatuhu!

Imam jedno pitanje što se tiče rodbinske veze ? Znam da je pa našoj vjeri zabranjeno da se prekinu rodbinske veze a međutim moj otac koji ne prakticira islam ima dve sestre s kojima ne priča jer se posvađao sa njima mada nije samo moj otac kriv nego su i oni krivi. Pošto ja se trudim uz Allahovu pomoć da prakticiram islam u našoj familiju htjela bi da znam mogu li ja biti sa moje tetke u kontakt i ako to moj otac ne zna jer on to meni zabranuje. Ako je moguće da mi na ovo pitanje odgovorite. Neka vas Allah swt nagradi za vaš trud. Ve alejkumus-Selam ve rahmetullahi ve berekatuhu!

ODGOVOR 37:

Ve alejkumus-Selam ve rahmetullahi ve berekatuhu ve magfiretuhu!

Tebi je, uvažena sestro, ne samo dozvoljeno da budeš u kontaktu sa tvojim tetkama, već je to obaveza i tvoj otac ti to ne može zabraniti! Ako ti ipak bude branio nemoj mu se pokoriti, jer nema pokornosti robu u nepokornosti Stvoritelju. Ako vidiš da je bolje da tajno održavaš vezu sa tvojim tetkama učini tako, jer ćeš imati lijepe odnose sa obadvije strane. Međutim, ako se nalaziš u kući sa svojim ocem i on te izdržava pa se bojiš da bi održavanje tih rodbinskih veza javno ili tajno moglo rezultirati jako negativno onda se strpi jedno vrijeme dok Uzvišeni Allah ne podari neki izlaz.

Es-Selamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu ve magfiretuhu!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (14.05.2004)