četvrtak, 9. svibnja 2013.

Kad je najbolje slati dove Allahu dž.š.

PITANJE 266:

Eselamu alejkum

Mene interesuje kadje najbolje slati dove Allahu dz.s. mislim na vrijeme u toku dana ili noci?

ODGOVOR 266:

Ve alejkumus-Selam!

Musliman se može u bilo koje vrijeme dana ili noći obratiti svome Gospodaru i zamoliti ga. Uzvišeni Allah kaže: "Gospodar vaš je rekao: 'Pozovite Me i zamolite, Ja ću vam se odazvati!'" (Prijevod značenja, Gafir, 60.) U drugom ajetu kaže: "A kada te robovi Moji za Mene upitaju, Ja sam, sigurno, blizu: odazivam se molbi molitelja kada Me zamoli." (Prijevod značenja, El-Bekare, 186.). Međutim postoje vremena u kojima Uzvišeni Allah posebno voli dovu i prima je, kao što su: Zadnja trećina noći, jedan vremenski period petkom, između ezana i ikameta, kada pada kiša, u ramazanu, na dan arefata, u lejletul-kaderu, u džihadu kada se iziđe na bojno polje, kada je čovjek u nevolji, kada je obespravljen, kada je na sedždi, kada posti, srijedom između dva namaza (u hadisu nije pojašnjeno o kojim se namazima radi), kada je na putu, kada prisustvuje smrti muslimana itd., a Allah najbolje zna.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (05/06)