četvrtak, 9. svibnja 2013.

Kakav je status žene koja klanja, posti ali nije pokrivena ?

PITANJE 04:

Esselamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu.

Poštovani brate možeš li mi odgovoriti kakav je status žene koja klanja,posti (dobrovoljni post isto posti),udjeljuje sadaku ne baš puno ali dadne i ne često ali nije pokrivena i kaže neznam dali ću se pokriti ikada. Prema meni nije baš kako bi trebala biti žena vjernica. Imamo ELHAMDULILLAHI puno literature što knjiga,video kaseta,audio kaseta, cd-ova,novine saff i novi horizonti koji sam pretplatnik. Kopirao sam sa www.umsa.org teme kako muž treba biti prema ženi samo da ne može reći nisi dobar prema meni. Kad joj izdvojim literaturu o pokrivanju žene ona nema puno vremena. Ponekad je razumijem imamo ELHAMDULILLAHI malu djecu 3 godine i blizanci 1,5 godina. Ja je onda pitam šta je kad djeca zaspu a starije dijete ode kod punice. Ja sam razgovarao i sa Nusretom Imamovićem rekao mi je sabura, ustraj da govoriš ženi o pokrivanju i na kraju klanjaj istiharu. Sabur mi je već pri kraju, kad joj govorim o pokrivanju nek je samo nešto sa strane se čulo, palo ili nešto treće ona se isključi automatski. Klanjao sam istiharu pa nisam ništa imao u srcu nikakav osjećaj. Često mi se javlja želja da odem od nje ali sjetim se djece ali opet kažem sebi uputi dove ALLAHU S.V.T. i zamoli da ti djecu uputi na pravi put i da budu zajedno sa mnom. Ja sam ovdje u Švedskoj gdje živim nemam nikoga svoga ona ima mater i brata. Mati joj isto klanja otkad zna za sebe ali je i ona isto pokrivena samo na namazu. Sad sam joj rekao pošto ona kaže ni ja nisam kako treba i da se ja trebam mijenjati jer njoj je ako kupiš par vjerskih knjiga ona se žali. A šta da sam kupio neke druge knjige šta bi onda bilo. Ja ću u maju INŠALLAH završiti školu i imam nijet preseliti u Malme gdje ima braće a moja žena neće kao tu je kriminal. Ja joj kažem vidiš ništa se našoj braći nije dogodilo. To je samo nemoj kako muž kaže. Rekao sam joj sad u maju završavam školu i ako se ne pokriješ i ne budeš meni poslušna sve dok sam ja pokoran ALLAHU S.V.T. ja ću te ostaviti. Dragi brate da li je moj postupak ispravan i ako ti treba još podataka reci mi ja ću napisati INŠALLAH.
Esselamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu

ODGOVOR 04:

Es-Selam ve rahmetulah!

Dragi moj brate, što se tiče tvoje Hanume ona će biti Inša-Allah nagrađena za svoj namaz, post, sadaku itd. Međutim, ona u isto vrijeme čini jedan od najvećih grijeha zbog koga je prokleta kod Allah dž.š. Žena koja nije šerijatski pokrivena neće osjetiti džennetski miris kako se navodi u brojnim predajama. (Tebi i tvojoj hanumi savjetujem da pored pročitane literature poslušate komplet koji sadrži 4 kasete, pod naslovom "Hidžab" od Safeta Kuduzovića koga je obradio Aio-Linz.) Na tebi je da se strpiš i da svojoj ženi činiš dobročinstvo, da je savjetuješ i da je pozivaš najljepšim putem. Čini Allahu iskrenu dovu da popravi tvoje i stanje tvoje hanume. Što se tiče istihare-namaza nije ispravno očekivati da ti se nešto pojavi u srcu ili snovima, već klanjaj istiharu a potom se osloni na Allaha i učini ono što je po tvome mišljenju najispravnije. Tebi je bolje da se preseliš tamo gdje ima džemat muslimana, a tvoja supruga je dužna da ti se pokori i da ide s tobom. Također, još više je dužna pokoriti se tvojoj naredbi za hidžab, jer joj to Allah i Poslanik, s.a.v.s., naređuju. Imaš puno pravo pustiti svoju suprugu, jer je teška griješnica, ali ti savjetujem da to ne činiš sve dok na neki način ne izgubiš nadu da bi tvoja supruga mogla staviti hidžab.
Allah pomogao meni i vama. Amin
Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (09.03.2004)