četvrtak, 9. svibnja 2013.

Iskušan sam od džematlija radi slijeđenja sunneta ?

PITANJE 02:

Es-sellamunalejkum!

Desio mi se jedan problem molim vas za savjet.
Iskušan sam. Živio sam u islamu i živim elhamdullilah još u Islamu ali osećam da mi se moj iman povećao i pojavio se mali problem.Inače živim u jednoj od zapadni zemalja počeo sam se družiti sa braćom koje ja smatram sledbenici sunneta koji smatram ispravnim i zato osećam da se moj iman povećao.
Doznao sam neke stvari koi nisam ih znao 
1-Doznao sam da musliman mora imati brade, počeo sam nositi kratku bradu
2-Doznao sam da se ruke dižu na početnak tekbira i unutar namaza
3-doznao sam da zajdnički zikr i zajdnička dova je nesto novo u islamu i sam zasebno zikrim i činim dovu.
Prije sve navedenog radio sam kao i ostale džematlije sve ovo što sam naveo.
Bilo mi je čudno dok nisam ja radio, došo sam do neke literature i shvatio sam ta je to isprano i da ima većih dokaze od onog ostalo, volim se približiti Allah s.v.t i Resulullahu s.a.v.s onoliko koliko mogu radim sve to da Allah s.v.t i Muhammed s.a.v.s bude zadovoljan samnom. Ali sam od većina džematlija napadnut kazumi da negiram ono prije sto sam klanjao sjednom dizanje ruku na početnak tekbira ja poštujem to Elhamdullilah molim vas za savjet? Da vas Allah nagradi

ODGOVOR 02:

Ve alejkumus-Selam!

Ono što si, dragi moj brate, saznao od onih za koje smatraš da slijede Sunnet, ispravno je. Zbog toga ti savjetujem da ostaneš ustrajan u svojoj vjeri i istini koju saznaš. Nisi ti prvi musliman koji je izložen napadima zbog izvornog praktikovanja islama, te napade su osjetili svi koji su nastojali iskreno slijediti Kur'an i Sunnet kroz generacije.
Nije neobično da se ljudi suprostavljaju Sunnetu Poslanika, s.a.v.s. Većinom to čine iz neznanja, ali ponekad i iz zlih namjera. Na tebi je da ostaneš ustrajan i da se strpiš na nedaćama koje te snalaze od tvoje braće muslimana. Nastoj im činiti dobročinstvo i zlo dobrim uzvrati, pa ćeš vidjeti kako ti zagriženi neprijatelj bliskim prijateljem postane. Nastoj i dalje družiti se s tim ljudima koji te napadaju, jer je Poslanik s.a.v.s., rekao: "Vjernik koji se mješa sa ljudima i strpi se dok ga uznemiravaju, ima veću nagradu od onoga koji se izolira i nije strpljiv." (Tirmizi i Ibn-Madže sa ispravnim lancem prenosilaca).
Tebi je obligatna obaveza da slijediš dokaze iz vjerskih izvora, bez obzira kako te ljudi nazivali, ovim ili onim imenom.
Molim Allaha da nas učini ustrajnim u našoj vjeri. Amin
Es-Selamu alejkum

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (09.03.2004)