mr. Abdurreuf Muhammed Usman
Pretjerivanje prema Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, uzrokovalo je zastranjivanje i neispravno tumačenje ibadeta u odnosu na njegove ispravne postavke, te izmišljanje novih ibadeta o kojima Allah nije objavio dokaz.
Nakon što su muslimani smatrali da su njihova najveća djela poslije vjerovanja u Allaha, Azze ve Dželle, namaz i preostali temelji Islama, došle su ekstremne sufije tvrdeći da je najuzvišenije djelo vjerovanje u vahdetul-vudžud (sjedinjenje s Bogom), njegova realizacija (tj., utapanje u Božije Biće), vjerovanje u ‘muhammedanski hakikat’, donošenje salavata na taj hakikat, a većina tih salavata u sebi sadrže mnogoboštvo i nevjerstvo, te provođenje života u osami i učenju novotarskih zikrova. O ovome će biti kasnije nešto više pojašnjenja.
Muslimani vjeruju da je najuzvišenije što su naslijedili od Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, njegova Uputa i Sunnet. Sufije su došle tvrdeći da je najuzvišenije što su naslijedili od Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, tarikat i hakikat, filozofski tesavvuf sa različitim novotarskim stepenima i terminologijom.
Poslanikovu, sallallahu alejhi ve sellem, Uputu i Sunnet, ne poznaju ni-ti se na njih obaziru, već smtaraju da oni koji se bave Sunnetom i u njega pozivaju, da su im najgori protivnici, jer im je zadatak širenje Upute i istinske Vjere koja opovrgava sve bajke i legende nevjernika i otpadnika od Vjere (heretika) iz starog i novijeg doba.
_____________________________________________________
Nakon što su muslimani smatrali da su njihova najveća djela poslije vjerovanja u Allaha, Azze ve Dželle, namaz i preostali temelji Islama, došle su ekstremne sufije tvrdeći da je najuzvišenije djelo vjerovanje u vahdetul-vudžud (sjedinjenje s Bogom), njegova realizacija (tj., utapanje u Božije Biće), vjerovanje u ‘muhammedanski hakikat’, donošenje salavata na taj hakikat, a većina tih salavata u sebi sadrže mnogoboštvo i nevjerstvo, te provođenje života u osami i učenju novotarskih zikrova. O ovome će biti kasnije nešto više pojašnjenja.
Muslimani vjeruju da je najuzvišenije što su naslijedili od Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, njegova Uputa i Sunnet. Sufije su došle tvrdeći da je najuzvišenije što su naslijedili od Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, tarikat i hakikat, filozofski tesavvuf sa različitim novotarskim stepenima i terminologijom.
Poslanikovu, sallallahu alejhi ve sellem, Uputu i Sunnet, ne poznaju ni-ti se na njih obaziru, već smtaraju da oni koji se bave Sunnetom i u njega pozivaju, da su im najgori protivnici, jer im je zadatak širenje Upute i istinske Vjere koja opovrgava sve bajke i legende nevjernika i otpadnika od Vjere (heretika) iz starog i novijeg doba.
_____________________________________________________