srijeda, 13. ožujka 2013.

Granice u intimnom odnosu sa suprugom

Pitanje br. 1
 
Selam alejkum! Imam par pitanja koja su možda malo smiješna, ali kao novooženjen moram da dobijem odgovor na njih, pa ako neko misli da mi može dati konkretan odgovor molim ga da mi i odgovori. Interesuju me granice u intimnom odnosu sa suprugom. Šta je OK, a šta ne smije da se radi. Kao što sam rekao trebaju mi konkretni odgovori i molim vas da ne omalovažavate ovo pitanje. Znam da su pitanja o intimnim odnosima TABU tema među muslimanima, ali vi koji ste bili ili ste u sličnoj situaciji ćete me razumjeti. Mahsus selam od Bilala.
 
 Odgovor br. 1
 
Allah te nagradio brate Bilale za tvoju pažnju, naročito što se ne ustručavaš da pitaš za ovu temu o kojoj se mnogi ljudi danas stide razgovarati, a koje čovjek ne zna. Tako je rekla Aiša radijallahu anha: ''Divan je primjer žena ensarijki, njihov stid ih ne sprječava da pitaju i uče vjeru.'' Bilježi Buhari u poglavlju o ilmu. Što se tiče tvog pitanja kaže Allah subhanehu ve te'ala u 223. ajetu sure Bekare: ''Žene vaše su njive vaše, i vi njivama svojim prilazite kako hoćete, a pripremite što i za duše svoje. I bojte se Allaha i znajte da ćete pred Njega stati. A ti obraduj prave vjernike!'' Kaže Ibn Abbas radijallahu anhuma: ''To znači kako vi hoćete: sprijeda ili straga, ali u jedan otvor (samo ispred).'' A svakako ne smije (strogo zabranjeno) u analni otvor (duburu). Za ovo ima puno dokaza: od njih bilježi imam Ahmed od Huzejma el Hatemija radijallahu anhu da je Allahov Poslanik sallallahu alejhi ve sellem rekao: ''Stidite se, zaista, Allah subhanehu ve te'ala se ne stidi od istine, nemojte imati snošaj sa ženom u duburu (analni otvor).'' Bilježi Tirmizi od Ibn Abbasa radijallahu anhuma da je Allahov Poslanik sallallahu alejhi ve sellem rekao: ''Allah ne gleda u čovjeka koji ima odnos sa čovjekom ili sa ženom s kojom ima odnos u stražnjicu.''

Šejh Imad el-Misri