petak, 25. siječnja 2013.

ZAKONI KOJIM SE SUDI

Mohammed bin Ibrahim bin AbdelLatif Ali Šejh

Zaista je od velikog očitog kufra, sprovođenje prokletih zakona, sa kojima nije sišao melik Džibril na srce Poslanika Muhammeda savs, da bi sa njima opominjao ljude, na čistom arapskom jeziku, da bi sa njima sudio medju svom ljudima, i kojima se vraćaju oni koji se spore, zakoni suprotni Allahovom, sprovedeni nasilno, prema riječima Allaha: Pa ako se u nečemu raziđete, vratite se Allahu i Njegovom poslaniku, ako vjerujete u Allaha i Sudnji Dan.Ovo vam je da znate bolje.

I Allah je porekao iman onome ko ne sudi onako kako je sudio Resul savs u stvarima u kojim se nađe, potvrđeno negiranje i Allahovo zaklinjanje: Zasigurno, tako Mi Tvoga Gospodara, neće vjerovati, dok ne presude, u onome u čemu se spore, pa zatim ne osjete u svojim dušama ništa i ne budu zadovoljni.

Iz ovoga ajeta razumijemo da nije samo dovoljno suditi Allahovim zakonom, već se mora i biti zadovoljan.Naprotiv, sa Allahovim zakonom se mora biti potpuno zadovoljan. Znači iz ovog ajeta razumijemo tri stvari: moramo suditi Allahovim zakonom, nesmijemo osjetiti ni trun nezadovoljstva s presudom, i moramo biti potpuno zadovoljni njome.

Pogledajmo u prvom ajetu koji kaže: Ako se u nečemu raziđete, vratite se Allahu i Njegovu poslaniku...kako Allah sa rječicom "bilo čemu" nije ostavio ništa a da ga nije obuhvatio i podredio suđenju šerijatom, hoće reći mora se sudit šerijatom bez obzira radilo se o kupovini, krađi itd. Iz ajeta se takođe razumije da je šart, obaveza, vratiti se Allahovoj knjizi, jer nam se Allah obraća u imperativu.

I pogledajmo kako Allah uslovljavlja vjerovanje u Allaha i Sudnji dan, suđenjem po Šerijatu, jer Allah kaže: Ako ste vjernici u Allaha i Sudnji dan. Pa zatim kaže Allah: To je za vas dobro. Allah nas obavještava da u tome leži hajr, dobro a nikako zlo, prije i kasnije.

I zatim kaže Allah: ...i najbolje. Ovo znači da je to najbolji zakon, kako na dunjaluku tako i na ahiretu. Iz ovoga zaključujemo da ono što je suprotno Poslaniku savs, je najgore i prljavije na dunjaluku i ahiretu. Allahov zakon je suprotan riječima munafika: Mi želimo samo dobro i pomirenje. Njihov govor je takođe: Mi samo red uspostavljamo. Zbog toga im Allah odgovara: Zar? Pa oni su oni koji nered uspostavljaju a da to i ne primjećuju.

Allah im odgovara da oni čine suprotno, iako oni tvrde da oni samo daju narodu zakone koji narod traži, jer oni slijede pretpostavke i sumnjaju u Poslanika savs. Oni smatraju Šerijat nepotpunim, i njima je najgori kraj na dunjaluku i ahiretu. I porekao je Allah iman munaficima, onima koji žele da im se sudi nečim drugim a ne onim sa čim je došao Poslanik savs, kao što kaže Allah: Zar ne vidiš one koji se pretvaraju da vjeruju u ono što ti se objavljuje, i onima što je objavljeno prije tebe, a žele da im se pred tagutom sudi, a naređeno im je da mu učine kufr, a šejtan želi da ih zavede u daleku zabludu.

Allah kaže da se oni "pretvaraju" i naziva ih lažovima. Nezamislivo je da se iman spoji sa nečim kao što je želja da mu se sudi pred tagutom. Jedna od ove dvije stvari isključuje drugu. Tagut od množine tugjan znači onaj koji prekoračuje granice, pa tako svak ko ne sudi po čemu je sudio Poslanik savs, je tagut. Pravo svakog sina Ademovog je da mu bude suđeno po Allahovom zakonu. Onaj ko ne sudi po tome je onaj koji prekoračuje Allahove granice, i po tome je tagut, kao i onaj koji ne želi da mu se sudi po šerijetu. Pogledajte dobro Allahove riječi: A naređeno im je da mu kufr učine(tagutu). Oni koji sprovode ljudske zakone tvrdoglavo odbijaju da se pokore Allahovom naređenju i u ovome se suprotstavljaju Allahovoj želji. Od njih se traži da učine kufr u taguta, i ne vjeruju u njega niti njegov zakon: I izmjenili su mušrici ono što im je naređeno.

2002 Kulturni Centar Skandinavija

__________________________________________________________________