četvrtak, 31. siječnja 2013.

RIJEČ ŽENAMA


U Ime Allaha Milostivog, Samilosnog! 

Majka pravovjernih Aiša r.a. prenosi više od dvije hiljade hadisa. Bila je vjernicima njihova učiteljica u znanju, posebno fikhu. Ashabi su se njoj obraćali za savjet, pa čak i po pitanju najvećih problema.

Poslije objave 28. ajeta sure Ahzaab**, Allahov Poslanik s.a.v.s. je upitao Aišu da se konsultuje sa svojim ocem, Ebu Bekrom, i da odluči da li bi ona željela da ima ljepotu dunjaluka ili ahireta ? Majka pravovjernih Aiša r.a. je odgovorila: “Meni ne treba konsultovanje sa mojim roditeljima po ovom pitanju. Ja više volim ahiret, nego li ovaj svijet.“

Esma’ bint Umeis r.a., žena Ebu Bekra r.a. je bila veoma strpljiva žena. Kada je saznala o ubistvu njenog sina, Muhammeda bin Ebi Bekra r.a., umjesto plača i jaukanja, kontrolisala je svoju ljutnju, te tiho sjela u kraj mesdžida.

Tabi’ ijah, Ummus-Suhba’ je bila jedna od pobožnih i suzdržljivih žena. Dok je bila bolesna, ponuđeno joj je u jednoj čaši posebno opojno piće koje bi joj olakšalo stanje. Međutim, ona se obratila Allahu riječima: “O Allahu! Ti znaš da je Tvoj Poslanik s.a.v.s. zabranio ovo piće, pa zaštiti me od njega i izliječi me bez njegovog korištenja.” čaša se zatim razbila, piće prosulo, a Tabi´ijah je ozdravila. Ona se znala buditi tokom noći i govoriti samoj sebi da je njene oči iznenađuju, jer one znaju da će tako dugo spavati u kaburu a ipak žele da spavaju na dunjaluku !

Umm Ed-Derdi bi rečeno da se neko kod halife Abdul Melika na nju žalio, na što je ona odgovorila da je to ne zanima i dodala: “Ako me neko bespravno optužio, onda mora da me je neko bespravno i pohvalio, pohvalom koju ja ne zaslužujem.”

Kada je Lejla, u doba halife Omera bin Abdul Aziza, bila mala, njena majka joj je rekla da u zadnjoj trećini noći u mlijeko doda vode, kako bi ujutro imali više za prodati. Kćerka joj je na to odgovorila riječima: “Kako mogu nasuti vodu u mlijeko kada je Emir El-Mu’minin, Omer r.a. to zabranio?!” Majka joj reče: “O kćeri, a da li nas Emir El-Mu’munin sada vidi?” Mlada djevojka odgovori: “Ne, ali me Allah vidi! Ja neću to učiniti.”

Postoji mnogo događaja iz kojih moje sestre mogu uzeti pouku. Ja bih zamolio moje sestre da umjesto drugih priča i knjiga uzmu učiti Kur´an i hadis. Tim učenjem one neće popraviti samo sebe nego i njihovu djecu, a u isto vrijeme imati puno druge koristi od toga. Allah s.v.t. je naredio Poslanikovim s.a.v.s. zenama da uče Kur´an i hadis u kući.***

Pa zaista, i vaše kuće bi trebale biti kao njihove, tako da se prihvatite učenja Kur´ana i hadisa kao i učenja njihova značenja.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Ovo je dio hutbe od Allaamah Sejha Badiuddina Er-Rasida Es-Sindhija preuzeta iz hutbi Raasidijah. Strana 122-123. Naslov je odabran od prevodioca “Abu Ahmeda” 

**O Vjerovjesniče, reci ženama svojim: "Ako želite život na ovome svijetu i njegov sjaj, onda se odlučite, daću vam pristojnu otpremu i lijepo ću vas otpustiti.” (El-Ahzab, 28) 

*** Autor se služi sa ovim ajetom. “I pamtite Allahove ajete i mudrost, koja se kazuje u domovima vašim - Allah je, uistinu, dobar i sve zna.” (El-Ahzab, 34)

Izvor: RighteousPath.com

Prevela: ukht