četvrtak, 24. siječnja 2013.

KAKO BISER ČUVA SAM SEBE - Muslimanskim ženama

Hutba od Muhameda al Šerifa muslimanskim ženama

Kad su vjesti o dolasku kršćanske armije stigle, Abu Kudama AšŠamii, se popeo na mimber i održao vatrenu i emotivnu hutbu. Bodrio je ljude na odbranu zemlje, na džihad radi Allaha. Kad je izašao iz mesdžida i krenuo uskim i mračnim sokacima, odjednom ga je zaustavio glas žene: Assalamu aleikum we rahmetulah. Abu Kudama je zastao, bez odgovora. Ona je ponovila selam dodajući: Ovako se ne ponašaju iskreni vjernici. Izašla je iz sjenke i rekla: Čula sam danas tvoju hutbu u džamiji , kako bodriš ljude na džihad. I sve sve što ja imam je ovo..Dala mu je dvije duge pletenice. Kaže: Može ih neko koristiti kao uzde za konja. Možda me Allah nagradi kao jednog od onih koji idu u džihad.

Sutradan su muslimani izašli da se suprotstave krstašima. Jedan mladić, dječak je istrčao ispred Abu Kudaminog konja. Kaže: Molim te u Ime Allaha da mi dozvoliš da idem sa mudžahidima. Neki od starijih boraca su se nasmiješili ovom dječaku. Rekli su mu: Može te konj zgaziti. Ali je Abu Kudama pogledao u njegove oči kad ga je dječak ponovo upitao: Molim te u Ime Allaha da mi dozvoliš da idem sa vama. Kaže Abu Kudama: Pod jednim uslovom. Ako pogineš, moraš me povesti sa sobom u Džennet, zajedno sa onima koji će ti biti dozvoljeni da ih uzmeš sa sobom. Dječak se nasmija i reče: Obečavam.

Pa kad je borba počela i borba se rasplamsala, dječak je bio na leđima Abu Kudaminog konja i reče: Molim te u Ime Allaha da mi dadneš tri strijele. Kaže Abu Kudama: Izgubićeš ih. Kaže dječak: Molim te u Ime Allaha, daj mi ih. Abu Kudama mu ih je dao i dječak je nanišanio. Bismillah i prva strijela obori jednog. Bismillah i druga isto. Bismillah i treća isto tako. A zatim je jedna strijela pogodila dječaka u prsa da ga je odmah oborila sa konja. Abu Kudama je sjahao, i počeo opominjati dječaka na njihov dogovor. Dječak je izvukao iz džepa smotak i kaže: Vrati ovo mojoj majci. Kaže: Ko ti je majka? Kaže dječak: Ona što ti je dala pletenice juče.

Razmislite o ovoj muslimanki. Kako je ona postigla ovaj stepen takwe, gdje ona poklanja svoju kosu, i kako stanje izgleda danas kada naše žene imitiraju nevjerničke, i njen sin. Zaista je vrijeme provela u pokornosti Allahu, pa kad je vrijeme ispita došlo, ona je položila. I ne samo ona, već i njena djeca su sijala imanom, djeca koju je ona uzdigla.

Vrlo često, a možda u našem vremenu gdje smo zaboravili mnogo suneta, dersovi, hutbe, i drugo su upućene muškarcima. Zaboravili smo da uputa od Resula savs je bila i ženama, da je bio određen dan za žene. Žene bi mu dolazile na hadžu, na ulici, čak i kući i pitale pitanja iz vjere. Na Bajram, nakon obraćanja muškarcima, uzimao bi Bilala i išao u odjel gdje su bile žene i njima se obratio. Allah je objavio i suru koja se zove Žene. I još jednu koja se zove Merjem. I još jednu koja se zove Mudžadala, ona koja se tuži. Od zaživljavanja suneta danas je i današnja hutba koja je upučena vjernicama.

Draga sestro, draga majko, kćeri. Svak gleda za srećom i zabavom i ja sam siguran da nisi ni ti iskljućena iz ovoga. A od čega su te sreće i zabave? I gdje i kada ti želiš tu sreću? Jel ti žudiš za time ovdje na dunjaluku na štetu ahireta? Ili zar nije na ahiretu, kad sretneš Allaha, zar to nije sreća? Kud god se okreneš, vidjećeš mnoštvo ljudi i medija kako ti se kunu da je sreća jedino sreća ovdje na dunjaluku. A da li je to istinska sreća? Na Dan Obračuna, Allah će uzeti one "najsretnije" kafire na dunjaluku i baciti ih u Džehenem. Pa će ga Allah upitati: Jesi li ikad vidio neku sreću? Kaže kafir: Nikad!

Ne jer sreća je jedino sreća ahireta, bez obzira šta se desilo ovdje na dunjaluku. Allah će na Sudnjem danu dovesti čovjeka koji je bio iskušan svim i svačim i daće mu Džennet. Pa će ga Allah pitati: Jesi li ikad bio žalostan? Kaže vjernik: Ne, nikad. I nemoj misliti da su sreća i zabava isključivo vezani za ahiret. Ovo je povezano sa ovim životom takođe. Slušaj i razmišljaj o Allahovim riječima: Onome ko bude činio dobro, bio muškarac ili žena, a vjernik je, Mi ćemo dati da proživi lijep život i doista Mi ćemo ih nagraditi boljom nagradom nego što zaslužuju.(Nahl,97)

Draga sestro, moraš razumjeti da ti kao i bilo ko drugi možeš dobiti Džehenem. Allaha mi, mi nismo bolji od Fatime ra kćeri Poslanika savs, a on savs kaže njoj: O Fatima, kćeri Muhameda, traži od mene šta god hoćeš od bogatstva, ja ti nemogu biti ni od kakve koristi kod Allaha. Ovo znači, nema veze što si moja kćer, ako ne radiš za Dženet, džaba ti je govorit Allahu moj otac je taj i taj. Islam je pun vjernica koje su ispunile svoju takwu prema Allahu. Dok druge djevojke ljepe postere na zidu kafirskih pjevača, sportista i drugih, nek u tvom srcu bude poster Fatime ra i drugih vjernica. Asija, žena farona. Njen iman je nikao pod sjenkom jednok nasilnika koji je govorio ljudima: Ja sam vaš najveći gospodar. Pa kad je on čuo da je ona muminka, on ju je pretukao i naredio vojnicima da to isto urade. Pa su je svezali na suncu i besprekidno tukli. Kome se ona okrenula? Ona se okrenula Allahu! Njena dova je: Moj Gospodaru, izgradi mi kuću u Dženetu i spasi me faraona i njegovih djela i zaštiti me nasilničkog naroda. Prenosi se da kad je ona ovo rekla, nebo se otvorilo i vidjela je svoju kuću u Dženetu. Ona se smješila! Straža je bila skamenjena, oni je tuku a ona se smije! Ljut, faraon je naredio da se donese stjena i da se baci na nju, da je smrska. Ali je Allah uzeo njenu dušu prije nego ovog što su stigli da joj urade, i ona je postala primjer svim vjernicima, muškarcima i ženama, do Sudnjeg dana: A onima koji vjeruju, Allah kao pouku navodi ženu faraonovu, kad je rekla: Gospodaru moj, sagradi mi kod sebe kuću, u Džennetu i spasi me od faraona i mučenja njegova i izbavi me od naroda nepravednog!(Tahrim,11)

Kad govorimo o džihadu i šehidima, jel vi znate ko je prvi musliman u islamu ubijen na Allahovom putu? To je Sumejja, mati Ammarova. Kad je Abu Džehl čuo da je ona muslimanka kao i njen muž Jasir i sin Ammar, sve ih je bičevao i tukao. Toliko puno da je Resul savs kad bi ih sreo a njihov iman prolazio kroz ovakva iskušenja, Resul savs bi im rekao: Strpite se o porodico Jasirova, jer imate određen čas kad ćete ući u Džennet!

Jedamput je Abu Džehl tukao Sumejju, a ona odbila da se odrekne vjere, nešto što je jelo Abu Džehla. On je uzeo koplje i dok je ona ležala na pjesku, gledajući u nebo, probio je kopljem. Bila je prva od porodice i ummeta da sretne Allaha kao šehid.

Draga sestro, naši primjeri dolaze iz Kurana. Možda si čula priču o dječaku i kralju. Kad je cijelo područje postalo muslimani smrću ovog dječaka, kralj je naredio da se zapali ogromna vatra i da svi koji iskažu vjeru i ne odreknu je se, da se spale živi. Jedna vjernica, je stajala sa bebom u naručju iznad vatre. Gledala je u bebu, gledala je u vatru, pa je ustukla pred vatrom. Tad joj beba u naručju reče: Šta čekaš majko? Idi napred jer ti si na istini! I oboje su bačeni u vatru. Kaže Allah u Kuranu: A svetili su im se samo zato što su u Allaha, Silnoga i Hvale Dostojnog vjerovali, čija je vlasti na nebesima i na zemlji,- a Allah je svemu Svjedok.(Buruđ,8-9) . I draga sestro, primjeri ti dolale i iz današnjice. Kao što je njen sin nam ispričao, jedna žena u jednoj muslimanskoj zemlji, je shvatila da svo traćenje vremena koje se obično dešava kad se žene sastanu, nije za nju. Okrenula se namazu i noću i pored svojih godina, pa je njen sin čuo jednu noć kako ga zove iz sobe gdje je klanjala. Kaže njen sin: Ušao sam i vidio je na sedždi i kaže mi da se nemože pomaknuti. Odveo je doktoru i počela je treapiju rehabilitacije, ali je bilo malo izgleda. Pa mu je ona rekla da je vrati kući, u njenu sobu gdje je i klanjala, gdje je činila sedždu. I dok je tako bila na sedždi, pala je i noć, kad je opet pozvala sina. Kaže: Ostavljam te Allahu, a kad god se nešto ostavi Allahu nikad se ne izgubi. I tako je i umrla na sedždi. Odnjeli su je na groblje a bila je u sedždi. I sahranili su je u sedždi. A kaže Resul savs da ćemo svi ustati na Sudnjem danu u onom stanju u kojem smo umrli, pa tako će ona biti ponovo stvorena na sedždi, jer je tako živjela i tako umrla.

Ima mnogo primjera koje mi poznajemo koje govore o majkama vjernicama, ženama, sestrama i mnogih drugih koje Allah samo zna. Kad god je neki skup, uvjek je više žena nego muškaraca. Na Američkom Otvorenom Univrzitetu(www.open-university.edu) većina studenata su muslimanke. Idi na sastanak Islamskih nastavnika i vidjećeš i sam da je veći broj sestara. Ponekad je žalosno vidjeti toliku braću bez motivacije a koju mnoge sestre posjeduju. A ako ima neki dobar znak u svemu ovome to je da ove sestre inšaAllah će uzdignuti vojsku vjernika i vjernica u budućim generacijama. A Allah je Najveći.

Kad je imam Ahmed bio mlad, otac mu je umro. On bi pričao svojim studentima kako ga je mati uzdigla i šta je sve prošla i on bi uvjek molio za nju. U hladnim noćima, ona bi ustajala prije njega da bi zagrijala vodu da bi on mogao da se abdesti. Pa bi ga umotala u pokrivače, a sama uzimala džilbab, pa ga vodila kroz mračne ulice do glavne džamije u Bagdadu, puno prije sabaha, sve da bi njen sin mogao imati dobro mjesto kad krene ders. Njen sin Ahmed, godišta koje odgovara možda drugom ili trećem razredu bi sjedio cjeli dan učeći Kuran i sunet, a ona bi čekala dok ne završi pa da ga odvede kući. Kad je imao 16 ona mu je dala novac i hranu i rekla: Putuj i traži znanje. Otišao je u Meku i Medinu i druga mjesta i sreo veliku ulemu. Ona je othranila imama Ahmeda koji je jedan on četiri najveća imama u islamu!

Draga sestro, nakon svega ovoga, pitaj kafira, šta je to on hoće od tebe?! Jel ti on hoće slobodu? Slobodu od čega? Od Allaha i Poslanika?! Od Kurana i Suneta?! Od Dženneta?! Od ove vjere koju ti je Allah odabrao?! I šta ti on nudi u zamjenu? Sreću? Allaha mi, on nema sreće da ti da. Može li ti on dati ljubav i zaštitu od kazne u kaburu, od čuvara vatre i od smrti?! Zbog čega oni žele da "oslobode" mlade, žene? Što ne "oslobađaju" starije? Što je njihov cilj mlada, vitka, visoka djevojka( njihova definicija ljepote) između 13-28 godina? I zašto je njihov prvi poziv tebi da skineš hidžab?

Zapamti da ti takav "prijatelj", ako ga tako smatraš će na Sudnjem danu biti tvoj najveći neprijatelj: Tog Dana će oni koji su jedni drugima bili prijatelji postati neprijatelji, samo to neće biti oni koji su se Allaha bojali i grijeha klonili(Zuhruf,67).

Jedan kafir je sažeo tačno ono što oni misle o ženama: Nema veze ko si i kakva si, važno je šta nosiš i tvoj izgled. Slušajte šta kaže Fabijan, francuski model(čega??) kad je pljuvala na modnu industriju. Kaže: Modne kuće su me pretvorile u manekenku, drvenog idola. Moj zadatak: upravljanje srcima i pomućivanje svijesti. Učila sam kako da budem bezvrijedna, hladna i ništavna iznutra. Mi smo živjeli u svjetu gadosti, sa svim što gadost znači.

Kad je Resul savs stajao na Arefatu i držao posljednju hutbu, rekao je svom ummetu: Budite pažljivi prema ženama! A historija bilježi da je u evropi, iste godine kad je islam ovo govorio, kršćanski popovi su raspravljali jeli žena insan ili životinja! Ovi "naučnici" i popovi su očevi onih koji žele tebe danas da "oslobode"!!

Ima još puno toga da se kaže, a ja mislim da zaključim sa savjetom Resula savs svakoj muslimanskoj majci, kćeri i ženi: Ako žena klanja pet namaza, posti Ramazan, čuva se od zinaluka, i sluša svoga muža, reći će joj se: Uđi u Džennet na koja god hoćeš vrata!! Draga sestro, ovo je mjesto gdje bi ti htjela da budeš.

O vjernici, odazovite se Allahu i Poslaniku kad od vas zatraži da činite ono što će vam život osigurati, i neka znate da se Allah upliće između čovjek i srca njegova, i da ćete se svi pred Njim skupiti!(Anfal,24).

Allah i Njegov Poslanik te pozivaju u život. Draga sestro, odazovi se!

2002 Kulturni Centar Skandinavija

_________________________________________________________