petak, 19. srpnja 2013.

Glasine i sumnja u vjernost supruge - kako postupiti ?

PITANJE 189:

Es-Selamu alejkum svima!!

Imam 23 godine i oženjen sam već godinu dana sa ženom koju volim. Trenutno živimo razdvojeno jedan od drugog. Moja žena trenutno živi sa svojim ocem i majkom u Nemačkoj. Da bi dobili pravo na vizu za mene morala je da nadje posao i sada radi u jednom lokalu brze hrane. Međutim pre nekoliko meseci u našem mestu je procurila vest kao da su je videli s nekim drugim. Ja sam otvoreno razgovarao sa njom ali ona se kune da je to neistina. Naterao sam je da se zakune Allahom 4 puta a peti put da je pogodi Allahovo prokletsvo kao što stoji i Kur'anu, i ona se zaklela. Ja mislim da je ona iskrena ali ponekad pomislim čim Narod priča mora da ima nešto. Dakle Sumnja!
Ta sumnja mi ne da mira i jako sam uznemiren. Ne bih hteo da je ostavim i da joj načinim nepravdu ako to što se govori nije istina. I ne bih hteo da je zadržim ako je to istina što se o noj govori. Molim vas dajte mi jedan savet.
Nek vas Uzvišeni nagradi.

ODGOVOR 189:

Es-Selamu alejkum!

Dragi moj brate, šejtan nastoji pokvariti međuljudske odnose, naročito između spuružnika. 

Kada šejtan pošalje nekoga od svojih vojnika pa uspije razdvojiti dvoje, tada ga približi k sebi, prigrli ga, i kaže mu: "Ti, ti, ti si pravi." (Muslim). 

Da bi dao razvod braka svojoj suprugi nisu dovoljne glasine i priče, već jasni dokazi i dokumentacije. 

Stoga ti savjetujem da se strpiš i da ne žuriš sve dok ne budeš ubjeđen (ne daj Allahu) da tvoja supruga radi ono što je strogo zabranjeno.

Međutim, sam njen rad u tom restoranu je (vjerovatno) sporan i zabranjen, jer priroda takvog posla na zapadu je svima poznata, pa ti je obaveza zabraniti suprugi da radi na takvom mjestu, a Allah najbolje zna.

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (02.04.2005)