nedjelja, 19. svibnja 2013.

Kakav je šerijatski stav o odijevanju kafirskom odjećom ?

 Pitanje br. 58
 
Kakav je šerijatski stav o odijevanju kafirskom (nevjerničkom) odjećom?
 
 Odgovor br. 58
 
Odijevanje odjećom koju su nosili kafiri (nevjernici) dozvoljeno je ukoliko nije poznato da na njoj ima nedžaseta (nećistoće), jer opće pravilo za stvari je taharet (čistoća) i to je jače od sumnje. Osim toga, ono što oni sašiju (izvezu) ili ofarbaju i što je uvezeno iz njihovih zemalja, dozvoljeno je dok god u sebi ne sadrži nešto što je haram (zabranjeno). Naime, poslanik sallallahu alejhi ve sellem i ashabi nosili su odjeću koju su sašili kafiri, a poslanik sallallahu alejhi ve sellem nosio je rimsko džubbe (dugi mantil sa širokim rukavima).

Šejh Muhammed Salih el Munedžid - islambih.org 2000.-2001. god.