petak, 29. lipnja 2012.

KORISTI BOGOBOJAZNOSTI - Ibn Kajjim

Ibn Avn je ispratio nekog čovjeka na put pa mu je rekao: " Preporučujem ti bogobojaznost, jer bogobojazni nikada nije usamljen ! ''

Zejd b. Eslem veli: '' Upamtio sam da su ranije govorili: ' Ko se boji Allaha, ljudi ga zavole makar i preko svoje volje. '''

Es-Sevri je rekao Ibn Ebi Zi'bu: '' Ako se budeš bojao Allaha, On će te zaštititi od ljudi, ali ako se budeš bojao ljudi, niko te, ni u čemu, neće moći zaštititi od Allaha.''

Sulejman b. Davud, alejhi selam, je rekao : " Dato nam je ono što je dato ljudima, a i ono što je njima uskraćeno. Allah nas je podučio onome čemu je podučio i druge ljude, ali nas je podučio i onome što njih nije. Međutim, nisam pronašao ništa ljepše od bogobojaznosti u tajnosti i na javi, od pravednosti u srdžbi i smirenosti,  i umjerenosti u siromaštvu i bogatstvu. "

U djelu Ez-Zuhd od imama Ahmeda navodi se u predanju da je Gospodar Uzvišeni kazao: ''Nijedno stvorenje neće se ponizno vezivati za neko drugo stvorenje pored Mene, a da mu Ja neću uskratiti i nebeske i zemaljske razloge opskrbe. Pa ako od Mene nešto zatraži Ja mu neću dati. Ako dovu uputi, Ja mu se neću odazvati. Ako oprosta zatraži Ja mu neću oprostiti. I nijedno stvorenje neće se vezati za Mene, zapostavljajući sva druga stvorenja, a da mu Ja neću osigurati i zemaljske i nebeske razloge opskrbe. Ako od Mene nešto zatraži Ja ću mu to dati. Ako Me zamoli Ja ću mu se odazvati. I ako oprosta zatraži Ja ću mu oprostiti ! ''

Iz knjige: Riznica znanja
Autor: Ibn Kajjim el-Dževzijje