ponedjeljak, 5. ožujka 2012.

ZULUM I ZULUMĆARI

Kaže Allah Uzvišeni u Kur'anu časnom:
 
"Ima ljudi čije te riječi o životu na ovome svijetu oduševljavaju i koji se pozivaju na Allaha kao svjedoka za ono što je u srcima njihovim, a najljući su protivnici. Čim se neki od njih dočepa položaja, nastoji napraviti na Zemlji nered, ništeći usjeve i stoku. - A Allah ne voli nered ! A kada mu se kaže: " Boj se Allaha ! " - on onda iz inata griješi. Njemu je dosta Džehennem, a on je, doista, ružno boravište."

(Suretu-l-Bekare: 204-206)
 

Prenosi Džabir ibn Abdullah da je Poslanik s.a.v.s. rekao Ka'bu ibn Udžri:

" Allah te sačuvao vladavine razvratnika ! " Reče: " A šta je to vladavina razvratnika ? " Reče: " To su oni vladari koji će doći poslije mene i koji neće tražiti upute u mom sunnetu, niti će slijediti moj put. Ko im za laž bude vjerovao i ko im bude pomagao u nasilju, oni ne pripadaju meni, niti ja njima, niti će se napojiti sa moga izvora. Ko im ne bude tolerirao laž i ko ih ne bude pomagao u nasilju, oni su moji, i ja sam od njih i napojiće se sa moga izvora. O Ka'b ibn Udžre, post je štit, sadaka gasi grijehe, namaz je furkan (onaj koji razdvaja) ili je rekao burhan (jasan dokaz). O Ka'b ibn Udžre u džennet neće ući meso koje je proizašlo iz harama, jer je vatra njemu bliža. " 

(Ahmed)

Prenosi Abdullah ibn Omer r.a. da je Poslanik s.a.v.s. rekao: 

" Nasilje (zulum) će biti kažnjeno na Sudnjem danu ! " 

(Buharija)

Prenosi Džabir ibn Abdullah, da je Poslanik s.a.v.s. rekao: 

" Čuvajte se nasilja, jer će se za njega biti kažnjeno na Sudnjem danu ! Čuvajte se škrtosti, jer je škrtost uništila one koji su bili prije vas; navela ih je da međusobno proliju krv i da učine dozvoljenim ono što je zabranjeno ! " 

(Muslim)