utorak, 20. ožujka 2012.

KABURSKI AZAB - UZROCI KAZNE U GROBU -

Kaburski azab je posljedica grijeha koji se stiču: srcem, vidom, sluhom, rukama, nogama, stomakom, jezikom, ustima, stidnim organima i cjelokupnim ljudskim tijelom. Tako da će oni koji su ogriješili o Allahove propise sebe sami izložiti toj velikoj opasnosti. 

- To su oni koji su prenosili tuđe riječi, oni koji su lagali, oni koji su druge ogovarali, oni koji su lažno svjedočili, oni koji su potvarali nevine, oni koji su pozivali u novotarije u vjeri i bid`ate, oni koji su govorili na Allaha i njegovog Resula ono što nisu znali, oni koji su se bavili kamatom, oni koji su jeli imetak jetima tj. uzimali ga bi gajri hak (nepravedno), oni koji su se bavili rišvetom (nedozvoljenom zaradom) koja im ne pripada, oni koji su jeli tj. uzimali imetak svoga brata muslimana bi gajri hak,(ono što im ne pripada), oni koji su uzimali imetak nemuslimana, onih koji su sa nama pod ugovorom, oni koji su pili alkoholna pića, oni koji su išli putem nemorala, oni koji su činili najgori vid nemorala muškarci sa muškarcima i žene sa ženama, lopovi, oni koji su gledali da iznevjere ono što im je povjereno, oni koji su obećanja iznevjeravali, oni koji su smutnju sijali i koji su prevare među ljudima činili, oni koji su uzimali kamatu i davali je i pisali je i svjedočili na nju, oni koji su dozvoljavali ono što je Allah, t.w.a., zabranio želeći na taj način ohalaliti to i otvoriti sebi put za rad po tome, oni koji su nakon što žena bude po treći put bude puštena od njenog čovjeka bili taj jarac koji se posuđuje da bi je samo formalno oženio da bi ona opet onom prvom postala halal, onaj koji traži načine da Allahove, t.w.a., propise stavi po strani i ne radi po njima, onaj koji uznemirava muslimane i istražuje njihove mahane i njihove sramote, onaj koji sudi i presuđuje po zakonu koji nije Allahov, t.w.a., onaj koji daje fetve i šerijatske odgovore onako kako Allah, t.w.a., nije propisao, onaj koji potpomaže da se čini grijeh i neprijateljstvo, onaj koji ubija bi gajri hak, onaj koji uznevjeruje u haremu, onaj koji niječe Allahova imena i njegova svojstva i koji poriče ono što je Allah, t.w.a., objavio, onaj koji svoje mišljenje i svoju pretpostavku i svoju politiku stavlja ispred sunneta Muhammeda, s.a.v.s., ona koja nariče i onaj koji je sluša, oni koji su pjevali uz muziku, koji su svirali, oni koji su ih slušali, oni koji su gradili džamije na kaburovima, oni koji su palili na kaburovima svjeće i osvjetljavali ih i turbeta pravili, oni koji su kada traže svoj hak u potpunosti ga tražili a kada ga drugome daju onda bi drugima uskratili, oni koji su bili oholi, oni koji su se drugima prikazivali u drugom liku onakvi kakvi nisu, oni koji su drugima imena svakakva i nazive nadjevali i koji su se drugima podsmijavali, oni koji prve generacije ovoga ummeta podcjenjuju i o njima loše govore, dakle najbolje muslimane, oni koji odlaze raznim gatarima, onima koji prave sihrove i proriču navodno sudbinu, onima koji su ih pitali o tome i vjerovali im, oni koji su pomagali zulumćare, koji su prodali svoj ahiret za dunjaluk, onima koje zastrašiš Allahovom, t.w.a. kaznom i podsjetiš ih na njega oni to ne prihvataju a kada ih podsjetiš na nekoga drugog i zastrašiš ih nekim drugim onda se uplaše, oni koji budu upućivani Allahovim govorom i govorom Resula, s.a.v.s. pa ne htjednu to prihvatiti tako da tome nikakve pažnje ne pridaju a kada im dođe nešto od ljudi onda to prihvataju i prema tome se orjentišu, onaj koji zarađuje učeći Kur`an i na taj način živi, onaj koji čuje govor šejtanov kao što je muzika i pjesma tome se odaziva i to ga raduje i veseli i želi da to nikada ne prestane, onaj koji se lažno Allahom, s.w.t., zaklinje, ali kada se zakune nečim drugim, toga se drži, onaj koji javno griješi i koji se tim griješenjem ponosi, onaj od koga ne možeš biti siguran za sebe i svoj imetak, onaj koji ne drži do govora svoga jezika i koji među ljudima nemoral na taj način širi, onaj koji ostavlja namaz za kraj njegovog vremena tako da kada hoće namasko vrijeme da izađe onda kao horoz kljuca nabrzinu obavljajući taj namaz, onaj koji ne daje svoj imetak dobrovoljno, onaj ko ne obavi hadždž a bude u mogućnosti i stanju da ga obavi, onaj koji ne izvršava svoje hakove i obaveze a u mogućnosti je to da učini, onaj ko ne čuva svoj govor i svoj pogled i svoj sluh tako da na taj način grijehe stiče, onaj koji ne obraća pažnju kako će zaraditi imetak da li od halala ili od harama, onaj koji ne održava rodbinske veze, onaj koji nema milosti prema miskinu, prema siromahu niti prema udovici niti prema kome drugom od Allahovih, t.w.a., stvorenja, oni koji se prikazuju ljudima i koji sprečavaju hakove koje su dužni da izvrše, oni koji se bave sramotama drugih ljudi a zaboravljaju svoje grijehe i sramote. 

Svi ovi i njima slični bit će u kaburskom azabu ako se ne pokaju zbog grijeha koje čine prema količini i veličini tih grijeha.

Ako Allah, s.w.t., muslimanu zbog grijeha za koji se nije pokajao prije ahireta ne oprosti, neuzubillah, on je u velikoj opasnosti. Kako je većina ljudi danas na ovome što smo spomenuli tj. na griješenju Allahu, s.w.t., tako je i većina ljudi u kaburskom azabu. Zato je malo onih koji će od toga biti spašeni. Mi kada gledamo kaburove mi vidimo zemlju ali nismo ni svjesni kakav se jad, azab i muka unutar tih kaburova krije. Neki čak ukrašavaju kaburove stavljaju cvijeće na njih. Svakako da to odvraća od podsjećanja na ahiret i to musliman ne bi smio da čini. Čudimo se ljudima koji grade svoj prolazni dunjaluk a ruše vječni ahiret. Grade ono što će iza sebe ostaviti drugima a ostavljaju ono što će im vječno na ahiretu koristiti. 

Molimo Allaha, t.w.a., da nas sačuva kaburskog azaba i da nas učvrsti na pravom putu. 

Hfz.mag. Muhammed Fadil Porča