Hvala Allāhu, Gospodaru svih svjetova, Milostivom i Samilosnom. Neka je salawāt i selām na posljednjeg Allāhovog poslanika Muhammeda, na njegovu porodicu, drugove i na sve one koji ga slijede do Sudnjega dana. Svjedoci smo da se već duže vrijeme našem bošnjačkom narodu jedna grupa vjernika pokušava na razne načine predstaviti kao neka negativna pojava, koju što prije treba eliminisati. Kažem na razne načine, jer pored svih vrsta medija, u ovo beščasno blaćenje vjernika su uključeni i neki drugi vidovi javnog informisanja. Tako često naš bošnjački narod, ni kriv ni dužan, bude prisiljen da na različitim skupovima sluša svoje političke i vjerske lidere kako se trude da ovu skupinu vjernika predstave u što negativnijem smislu. Nerijetko smo u prilici da čujemo kako nekakve "vehābije" dolaze u džāmije i prave razdor među muslimanima. U narodu je opće poznata stvar da su to plaćenici britanske obavještajne službe koji su ubačeni među Bošnjake, s ciljem da ih razbiju. No, ne treba kriviti naš ionako napaćeni i naivni narod koji, zbog svega što je preživio u posljednjem stoljeću, na sve gleda sa velikim oprezom. Pogotovu ih ne treba kriviti kada im ovakve laži serviraju ljudi kojima oni bezgranično vjeruju, a to su njihovi politički i vjerski autoriteti. Pritisak na ovu grupu vjernika se naročito intenzivirao u posljednjih mjesec dana. Na nekim TV emisijama, koje su naročito gledane od strane Bošnjaka, mogle su se vidjeti i ankete o tome da li su "vehābije" opasne po muslimane. Zbog toga ću u narednim redovima, uz pomoć Uzvišenog, da odgovorim na pitanje: "Ko su 'vehābije' i kome to oni smetaju?"
Otkud naziv "vehābije"?
Sām naziv "vehābije" nije rado prihvaćen od strane vjernika koja je nazvana ovim imenom. Ako malo bolje proučimo odakle potiče ovaj naziv, vidjet ćemo da on dolazi od strane neprijatelja Allāhove vjere. Na isti način je zloupotrebljen naziv "terorista". Neprijatelji islāma su uz pomoć svog najubitačnijeg oružja – medija – uspjeli da ovu etiketu prilijepe muslimanima. Nije slučajno to da svi današnji "teroristi" nose muslimanska imena. Nije li malo čudno da se svi današnji "teroristi" nalaze na teritorijama okupiranih muslimanskih zemalja? Zašto američki vazdušni napadi na japanske gradove Hirošimu i Nagasaki u Drugom Svjetskom Ratu, u kojima je poginulo više od 100 000 ljudi, nisu okarakterisani kao "teroristički"? Izgleda zato što taj napad nisu izveli muslimani. Zašto se "teroristima" ne nazivaju Radovan Karadžić i Ratko Mladić, koji su odgovorni za ubistva na hiljade Bošnjaka u Bosni i Hercegovini? Ili zašto se Slobodan Milošević, koji je odgovoran za ubistva na hiljade Albanaca na Kosovu, nije prozvao "teroristom"? Odgovor je opet jasan: "Zato što spomenuta trojica nisu bili muslimani!" Na isti način "šejtānove sluge" pokušavaju etiketirati određenu skupinu vjernika i na taj način smanjiti njihov pozitivan uticaj na okolinu. Pokušavaju da svojim lažima predstave ove Allāhove iskrene robove kao "rak ranu" bošnjačkog naroda, koju treba što prije amputirati, da bi Bošnjaci nastavili da žive zdravo i normalno. Neki čak idu toliko daleko da pokušavaju izjednačiti značenje riječi "terorista" i "vehābija", ali im to, bar zasada, ne polazi za rukom. Kaže Uzvišeni:
''Oni žele da utrnu Allāhovo svjetlo ustima svojim, a Allāh će učiniti da svjetla Njegova uvijek bude, makar krivo bilo nevjernicima." (sūra es-Saff, 8. ājet)
Sām naziv "vehābije" asocira na islamskog obnovitelja Muhammeda ibn AbdulWehhāba. On je svoj život posvetio borbi protiv svih vrsta širkova i mušrika, koji su u njegovo vrijeme bili jako rasprostranjeni. Po ugledu na Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem, bio je žestok u borbi protiv mušrika i u rušenju raznih vrsta širkilišta. On je kao i Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, pozivao u tewhīd (Allāhovu jednoću) i kao takav je bio veliki neprijatelj Osmanske imperije, jer je njihova vjera u to vrijeme obilovala velikim širkovima, koje svoje počinioce izvode iz islāma. Od tada pa sve do danas svi oni koji pozivaju da se Allāh obožava onako kako ga je obožavao Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, i njegovi ashābi, bez dodavanja nečega novog ili oduzimanja od toga – dobijaju od strane neprijatelja tewhīda naziv "vehābije".
Ko su, ustvari, "vehābije"?
Međutim mi, kao muslimani, ne smijemo prihvatiti od pokvarenjaka ništa "zdravo za gotovo", jer nam Uzvišeni Allāh nam poručuje:
"O vjernici, ako vam nekakav griješnik donese kakvu vijest – dobro je provjerite, da u neznanju nekome zlo ne učinite, pa da se zbog toga što ste učinili pokajete." (sūra el-Hudžurāt, 6. ājet)
Ako bismo postupili po ovim riječima našeg Uzvišenog Gospodara i pokušali provjeriti vijesti koje nam donose Allāhovi neprijatelji, vidjeli bismo da su to sve same laži. Vidjeli bismo da ova skupina vjernika nije nikakva sekta, kako to mnogi pokušavaju da dokažu, već da su to Allāhovi pokorni robovi, koji svoje ideje crpe iz Qur'āna i sunneta. Rekao je Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem:
"Ostavio sam vam ono, pa ako ga se budete držali nikada nećete zal utati, a to je Allāhova knjiga." (hadīth bilježi Muslim),
– a u drugoj predaji stoji:
"... Allāhovu knjigu i moj sunnet."
I zaista ćemo vidjeti da za sve ono što rade oni imaju jake dokaze iz Qur'āna i sunneta. Ako ih pitamo zašto puštaju brade, dobit ćemo kratak i jasan odgovor: "Zato što je Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, rekao:
"Razlikujte se od mnogobožaca, kratite brkove i puštajte brade." (hadīth bilježi el-Buhārī)
Ako postavimo pitanje zašto su im nogavice onako kratke, oni odgovaraju riječima Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem:
"Allāh na Sudnjem danu neće gledati u onoga ko pusti da mu se odjeća, iz oholosti i umišljenosti, po zemlji vuče." (hadīth je muttefekun alejhi)
Ako ih pitamo o njihovim ženama, zašto su pokrivene, proučiće nam kur'ānske ajete:
"...i neka ne dozvole da se od ukrasa njihovih vidi išta osim onoga što je ionako spoljašnje, i neka vela svoja spuste na grudi svoje;... " (sūra en-Nūr, 31. ājet)
"O Vjerovjesniče, reci ženama svojim, i kćerima svojim, i ženama vjernika – neka spuste haljine svoje niza se. Tako će se najlakše prepoznati, pa neće napastvovane biti. A Allah prašta i samilostan je." (sūra el-Ahzāb, 59. ājet)
Još će nas uputiti na tumačenje ovih ājeta od strane dvojice ashāba, koji su najbolje poznavali Qur'ān, 'Abdullāha ibn 'Abbāsa i 'Abdullāha ibn Mes'ūda, Allah bio zadovoljan obojicom, koji kažu da se ovdje misli na pokrivanje kompletnog ženinog tijela, uključujući i lice.
Ako im uputimo kritiku da se po načinu nošenja i kompletnoga sistema života razlikuju od današnjeg "civilizovanog" nevjerničkog svijeta, oni nam citiraju hadīth Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem:
"Ko oponaša jedan narod – on pripada njima." (hadīth bilježi Ebū Dāwūd).
Pa kažu da, ako budu oblačili odjeću kao što oblače kāfiri (npr. stavljanje kravate) ili ako budu slavili nevjerničke praznike (poput Nove godine) – strah ih je da ne prekrše naredbu Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem:
"Razlikujte se od mušrikā." (hadīth bilježi el-Buhārī).
Na kraju, dodaju da ne žele da se poistovjete sa nevjernicima ni u čemu, jer je Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, rekao:
"Vi ćete slijediti put onih prije vas, korak po korak. Pa kada bi oni ušli u gušterovu rupu vi biste ih slijedili." Rekoše: "Allāhov Poslaniče, je li Jevreje i kršćane?" On reče: "Pa koga drugoga?" (hadīth bilježe el-Buhārī i Muslim)
Na pitanje zbog čega imaju kategoričan stav prem Islamskoj Zajednici, tvrde da ova zajednica odbija da iz prakse ovdašnjih muslimana izbaci sve novotarije poput: mevluda, zajedničkog dhikra poslije namāza, učenja Qur'āna za pare itd., već se njeni članovi još i ljute kada neko drugi pokuša da izbaci ove bid'ate iz prakse Bošnjaka. A potom nas "vehābije" podsjećaju na hadīth u kojem Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, kaže:
"...znajte da je Allāhova Knjiga najbolji govor, a najbolja uputa je uputa Muhammeda, sallallāhu 'alejhi we sellem. Najgore stvari su novotarije, a svaka novotarija je zabluda." (hadīth bilježi Muslim).
Također, Islamska Zajednica odbija da poruši sva turbeta u kojima se čini veliki širk i odbija da iz svojih redova izbaci one za koje postoje jasni dokazi da se bave sihrom. A ovo je mnogo opasnije po naš bošnjački narod od novotarija.
Kada ih pitamo zašto često reaguju na ulicama kada vide neko zlo, zašto jednostavno ne prođu pored toga zla kao sav "normalan" svijet, oni nam kroz osmijeh citiraju riječi Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem:
"Ko od vas vidi zlo – neka ga ukloni rukom. Ako ne može, onda – neka to učini jezikom, a ako ni to ne može – onda neka to prezire srcem, a to je najslabiji vid īmāna." (hadīth bilježi Muslim)
Ako im kažemo da im se uveliko zamjera zato što smatraju da je danas u redovima Bošnjaka veliki broj nevjernika – oni nam kažu da im je Allāhov hakk preči od toga šta će narod misliti o njima. I za ovo nam navode dokaze i to opet iz Qur'āna i sunneta. Pa kažu Bošnjacima koji su prihvatili demokratiju ili neke druge sisteme, koji uređuju međuljudske odnose, mimo islāma – da je to veliki širk u Allāhovom rubbubijjetu, koji svoje počinioce izvodi iz islāma. Kao dokaz navode riječi Uzvišenoga:
"Oni koji ne sude po onome što je Allāh objavio – oni su pravi nevjernici." (sūra el-Mā'ide, 44. ājet)
Takođe poručuju Bošnjacima, koji ne obavljaju namāz, da nemaju pravo sebe smatrati muslimanima, jer je Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, rekao:
"Između čovjeka i između kufra i širka je ostavljanje namāza." (hadīth bilježe Muslim, Ahmed, Ebū Dāwūd, Tirmidhī i Ibn Mādže).
A potom citiraju hadīth:
"Ugovor između nas i njih (nevjernika) je namāz, pa ko ga ostavi – počinio je nevjerstvo." (hadīth bilježe Ahmed i sakupljači sunenā).
Svi ashābi su bili složni da je ostavljač namāza – kāfir, a ovoga stava su i Ahmed ibn Hanbel, 'Abdullāh ibn Mubārek, Ibn Tejmijje, Ibnul-Qajjim i mnogi drugi. A od današnjih 'ālima šejh Ibn 'Uthejmīn kaže da je čovjek nevjernik ako redovno ne obavlja namāz, pa makar ponekad i klanjao. A potom ova grupa vjernika postavlja pitanje:
"A koliko danas Bošnjaka ne obavlja ovaj drugi islamski rukn?"
Takođe upozoravaju na veliki broj Bošnjaka koji psuju Uzvišenog Allāha i ismijavaju se sa propisima naše vjere (npr. ismijavanje sa bradom i nikābom). Podsjećaju nas na one koji su išli zajedno sa Allāhovim Poslanikom, sallallāhu 'alejhi we sellem, i njegovim ashābima u borbu, pa su se neki od njih počeli ismijavati sa ashābima. Jedan ashāb je to čuo i odmah otrčao do Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem, da ga obavijesti o tome. Naravno da su i ovi otišli do Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem, da se pravdaju, ali ih pretiče Džibrīl, 'alejhis-selām, i donosi objavu od Uzvišenog:
"A ako ih zapitaš, oni će sigurno reći: "Mi smo se razgovarali i zabavljali se." Reci: "Zar ste se Allāhu i Njegovim ājetima i Poslaniku Njegovom rugali? Ne pravdajte se! Nevjernici ste postali nakon što ste bili vjernici!" Ako nekima od vas i oprostimo, druge ćemo kazniti zato što su nasilnici." (sūra et-Tewbe, 65. i 66. ājet).
Ovim ājetom je Uzvišeni ovu grupicu nazvao nevjernicima i ništa im nije pomoglo to što su pošli u borbu zajedno sa Allāhovim Poslanikom, sallallāhu 'alejhi we sellem, i ashābima. Šta tek reći za današnje Bošnjake koji uzimaju Allāhove propise kao predmet ismijavanja ili za one koji psuju Uzvišenog Allāha.
Ova grupa vjernika za sebe tvrdi da su "ispravni sljedbenici sunneta" i da ne prihvataju nikakav drugi naziv pored ovoga, pa nam citiraju riječi Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem:
"U mom ummetu će biti uvijek jedna skupina ljudi na istini sve do Sudnjeg dana." (hadīth je muttefekun alejhi).
Na pitanje:
"Otkud tolika sigurnost da ste vi ta skupina koja je na istini?",
– odgovaraju riječima Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem:
"Moj ummet će se razići na 73 skupine. Sve će ući u vatru osim jedne." Rekoše: "Koja je ta skupina, o Allāhov Poslaniče?" On reče: "Oni koji budu na čemu sam ja danas i moji ashābi." (hadīth bilježi Tirmidhī),
...a mi se trudimo da se očnjacima uhvatimo za sunnet Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem, i četvorice prvih ispravnih halīfa kao što nam naređuje Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem:
''Onaj ko bude živio poslije mene vidjeće velika razilaženja; na vama je da se pridržavate moga sunneta i sunneta mojih ispravnih halīfa. Uhvatite se za njega (sunnet) očnjacima; čuvajte se noviteta u vjeri, svaki novitet je novotarija, svaka novotarija je zabluda.'' (hadīth bilježi Ebū Dāwūd).
Iz prethodnog smo se mogli uvjeriti da ovi vjernici zaista imaju čvrste dokaze za sve ono što rade i da se grdno varaju svi oni koji ih svrstavaju u nekakve sekte i grupice koje negativno utiču na islām i muslimane. Sve su nam argumentirali sa ajetima iz Qur'āna i vjerodostojnim hadīthima. Vrlo je teško da neko uđe u raspravu sa njima, sa ciljem da dođe do istine, a da nakon ovakvih dokaza ne postane jedan od njih. I svi oni koji ih nazivaju nekim drugim imenom od imena "ispravnih sljedbenika sunneta", prave veliku grešku i čine veliku nepravdu prema ovoj skupini vjernika.
Na kraju ih pitamo da li se plaše za svoju sigurnost, s obzirom da žive u vremenu naglog širenja širka, kufra i fesāda (nereda) među onima koji sebe nazivaju "muslimanima." Oni nam odgovaraju riječima Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem:
"...Sudnji dan se neće pojaviti sve dok se živi od mog ummeta ne priklone mušricima i sve dok skupine od mog ummeta ne budu obožavali kumire."
A potom u istom hadisu stoji:
"U mom ummetu će uvijek biti skupina na istini. Njima neće naškoditi onaj ko ih napusti (ili ostavi) sve dok ne dođe odredba Uzvišenog Allāha." (hadīth bilježe Ebū Dāwūd, Ibn Mādže, a hadīth je sahīh).
Kome to smetaju ispravni sljedbenici sunneta ?
1. Iblīsu, neka je na njega Allāhovo prokletstvo. Iblīs, vođa šejtānā, koji se uzoholio ne htijeći učiniti sedždu Ādemu, 'alejhis-selām, i koji je izbačen iz dženneta zbog svog nevjerovanja, navodiće ljude na zlo sve do Sudnjeg dana. Kao takav je i neprijatelj broj jedan sljedbenicima istine, koji pozivaju ljude u sve ono što je dobro. Kada je istjeran iz dženneta, Iblīs je zamolio svoga Gospodara da mu dā vremena do Sudnjega dana da zavodi ljude: "Gospodaru moj." – reče - "zato što si me u zabludu doveo, ja ću njima na Zemlji poroke lijepim predstaviti i potrudiću se da ih sve zavedem, osim među njima Tvojih robova iskrenih." (sūra el-Hidžr, 39. i 40. ājet).
Također kaže Uzvišeni:
"...šejtān je doista čovjeku otvoreni neprijatelj." (Jūsuf, 5. ājet)
2. Nevjernicima tj. šejtānovim slugama od ljudi i džinnā. Nasuprot kufru i kāfirima stoje – īmān i mu'mini. Kāfiri se bore za nevjerstvo i laž, a mu'mini za vjeru u Uzvišenog Allaha i istinu. Tako će ove dvije skupine uvijek stajati jedni drugima na put i stalno će postojati borba između njih sve do Sudnjega dana. Kaže Uzvišeni:
"Ni Jevreji ni kršćani neće biti tobom zadovoljni sve dok ne prihvatis vjeru njihovu." (sūra el-Beqare, 120. ājet)
3. Sljedbenicima novotarija. Bilo da se radi o novotarima u īmānu ili novotarima u djelima, sljedbenici sunneta će im biti stalna smetnja na njihovom putu zablude. Posebno se u svom neprijateljstvu prema čistom sunnetu ističu ovi prvi, dakle novotari po pitanju īmāna. U istoriji islāma je zabilježeno mnogo slučajeva u kojima su iskazali svoje neprijateljstvo. Jedni od njih, haridžije, su u 'Uthmānu i 'Aliji, Allāh bio zadovoljan obojicom, trećem i četvrtom halīfi i zetovima Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem, vidjeli smetnju svojim idejama pa su ih ubili. Nasuprot njima mu'tezile, su jednog od imāmā sunneta, Ahmed ibn Hanbela, podvrgavali velikoj fizičkoj i psihičkoj torturi, samo zato što nije htio priznati njihovu novotariju da je Qur'ān stvoren. Sufije, također novotari u pitanjima 'aqīde, su se žestoko borili protiv Muhammeda bin 'AbdulWehhāba i njegove misije, zato što je odvraćao ljude od širka i pozivao ih u tewhīd. I ovaj sukob između sljedbenika novotarija i sljedbenika čistog sunneta će trajati do Sudnjeg dana.
4. Griješnicima iz redova muslimana. Nema sumnje da će oni koji pozivaju u dobro, a odvraćaju od zla naići na zatvorena vrata kod onih koji su muslimani, ali su njihovi životi puni velikih i malih grijeha. Svakom bludniku smeta onaj koji ga "nekada" može izbičevati ili kamenovati zbog tog sramnog čina. Alkoholičarima iz redova muslimana nikako nisu dragi oni koji će im "nekada" zabraniti da piju alkohol i možda izbičevati zbog njegovog konzumiranja. Takođe zelenašima, koji se bogate na račun velikih kamata, neće biti drago kad im se "jednog dana", inšā'Allāh, ukine kamata i kad će morati zavrnuti rukave i pošteno zaraditi svoj dinar.
5. ?????????????????. Ovoj skupini još ne možemo odrediti naziv, jer se i dalje vješto kriju iza ideja ehlis-sunneta, mada su u zadnje vrijeme počeli javno da iskazuju ono što njihova prsa kriju. I njih nazivaju "vehābijama" jer su do skora bili u saffu sa prethodno opisanom skupinom. Iako polako ali sigurno napuštaju saffove ispravnih sljedbenika sunneta, još nisu uspjeli da sa sebe skinu ovu etiketu, koju su im nalijepili neprijatelji islāma, dok su oni javno propagirali ideje potpomognute skupine. U zadnje vrijeme uporno pokušavaju pokazati javnosti da oni nisu više ono što su nekada bili. Tako javno izlaze pred TV kamere sa kravatama ili stavljaju svoje slike u novinama da svi vide da su skratili brade i da više ne liče na "ekstremne" muslimane. Ali to im nije dovoljno, već svoju braću sa kojima su nekada bili zajedno u saffu nazivaju različitim imenima poput "ekstremisti", "tekfirovci" itd. A mi ih pitamo:
" Zašto sve ovo ? "
Zar nas niste vi učili ovim idejama na ljetnim kursevima širom BiH, a sada nas zbog istih prozivate? Zašto sada kratite brade, a nekada ste nas ubjeđivali da je brada wādžib i da se smije skratiti samo "ako je život u pitanju"?! Ko vama to prijeti smrću? Recite nam, pa da se zajedno, kao nekada, borimo protiv njih. Zašto, umjesto bijelih kapica i široke odjeće, danas oblačite uska odijela, i to još sa kravatom, a nekada ste nam govorili da je to oponašanje nevjernika? Sjećate li se kada ste nas na svojim predavanjima podsticali da volimo džihād i mudžāhide, a danas vi vođe džihāda nazivate "banditima". Vi ste nas učili da se borimo protiv novotarija, a danas nam se smijete kad novotarije izbacujemo iz džāmija. Kako je to el-Makdisi nekada bio rado viđen u časopisu "SAFF", a danas je taj isti – duhovni vođa ove negativne, ekstremne struje muslimana? Mustafa ef. Cerić je odjednom postao " 'ālim" u vašem časopisu, a nekada ste nam govorili da je novotar i filozof? Zašto prozivate skupinu mladića iz Sandžaka u svome časopisu, kad su nekada oni bili glavni distributeri vašeg lista u Sandžaku?
Šta se to dešava sa vama? Recite nam već jednom u čemu je problem?
Ako ste podlegli svim ovim iskušenjima koja su snašla današnje vjernike, pa ne možete da izdržite ovaj pritisak – shvatićemo vas. Pa, Uzvišeni Allah nikoga ne opterećuje preko njegovih mogućnosti... Ali, nemojte prozivati nas, koji smo odlučili da ostanemo na ono na čemu smo nekada bili zajedno, čvrsto se držeći sunneta Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem. Nemojte nam vi lijepiti kojekakve etikete, kao što to rade neprijatelji Allāhove vjere. Ako ste napustili naš saff – nemojte stajati u saff sa onima koji su protiv vas!
Ako ste, pak, odlučili da promijenite menhedž radi nekih dunjalučkih koristi – onda to uradite na jedan kulturniji način. Nemojte kaljati našu čast, a s ciljem da sebe prikažete u što boljem svjetlu. Samo nam recite kome to hoćete da dokažete da više niste ono što ste nekada bili. Možda vam mi možemo pomoći u tome.
Evo, apelujemo na Islamsku Zajednicu i sve one kojima se želite prikazati u što ljepšim bojama:
''Otvorite im već jednom vrata vaših organizacija! Oni više nisu "vehābije" niti "ekstremni muslimani". Oni više ne nose duge brade i kratke nogavice, oni sada nose kravate isto kao i vi... Njima više ne smetaju novotarije, kao ni vama. Oni sada ismijavaju one koji se bore protiv novotarija, isto kao i vi. Oni sada klanjaju dženāze svim Bošnjacima, bez izuzetka, i nimalo im ne smeta to što su neki od njih cijeli život psovali Uzvišenog Allaha, ili umrli sa Titovom slikom u džepu. Oni se stide vremena kada su vam "pravili probleme" u džāmijama, izgovarajući naglas: Āmīn! Primite ih već jednom u vaše organizacije, pa olakšajte i njima i nama. Dosadilo nam je više da nas prozivaju u svakom novom broju "SAFF"-a, da bi se vama dokazali. A i njima će biti draže da više ne pišu o nama, već da taj prostor u "SAFF"-u iskoriste za mudre savjete i izreke njihovog novog duhovnog lidera Mustafe Cerića.''
A ako nekada ponovo odlučite da se vratite u nas saf – bujrum! Kod nas su, za sve one kojima je Allāhova vjera iznad svega – vrata uvijek otvorena. Samo pazite! Nemojte da budete od onih za koje Uzvišeni kaže:
''Među vama ima i takvih koji će sigurno oklijevati i koji će, ako doživite poraz, reći: "Sām Allāh m i je svoju milost ukazao što s njima nisam bio!" A ako vam Allāh da pobjedu, on će sigurno reći, kao da je između vas i njega bilo nekakvo prijateljstvo: "Da sam kojom srećom s njima bio – veliki plijen bih dobio!" '' (sūra en-Nisā', 72. i 73. ājet).
Pripremili:
Ebū Hamza i Ebū Ibrāhīm
Pripremili:
Ebū Hamza i Ebū Ibrāhīm