utorak, 1. svibnja 2012.

POKAJANJE FACEBOOK PROVOKATORA


Salam alejk Nađa,

Ne znam kako da započnem ovu moju poruku jer znam kada si vidjela moje ime da si očekivala još jednu provokaciju i uznemiravanje sa moje strane ali obećajem ti da te više nikad neću uznemiravat niti ti nepravdu činit jer si promjenila moj život i dugujem ti dok sam živ.

Kada sam počeo da ti pišem prve poruke to je bilo u vrijeme kada sam te svim srcem mrzio i silno želio da te vidim poniženu slabu i bespomoćnu. Pitaš se zašto ?

Bio sam član grupe „Barenje muslimanki surama iz Kurana“ i kao nekakav manijak maštao o tome da izazovemo nešto spektakularno poput spaljivanja Kurana, jer sam zaista mrzio svaku ženu muslimanku sa hidžabom i svakog muškarca sa bradom smatrajući da nas vaš način oblačenja i razmišljanja udaljava od ulaska u E.U. i da vi šaljete ružnu sliku o BiH kao o zemlji koja umjesto da napreduje vraća se u kameno doba. Imao sam grozno mišljenje o svima i dopisivao se sa pokrivenim ženama u želji da ih „zbarim“......

Ti si napisala reagovanje na naš poziv da spalimo Kuran i to me jako naljutilo. Čitajući tvoje odvažne riječi i poziv da nas „zabijete u zemlju“ i sve ostalo što si napisala kao da imaš neku veliku hrabrost i moć, išlo mi je na živce i užasno sam želio da ti se krvi napijem. Nisam mogao dokučit ko si ti, odakle ti hrabrost da pišeš kao da si nedokučiva ... Užasno sam te mrzio i postao opsjednut tobom.

Znao sam ranije gdje živiš pa sam se trudio da se sretnemo i kovao plan kako da ti skinem niqab na ulici, kako da te oborim i otkrijem dijelove tvog tijela, imao sam velike planove.

Jedan dan sam čekao preko puta tvoje zgrade kao i mnogo puta ranije i kada sam te vidjeo da izlaziš krenuo sam prema tebi već smišljenog plana da te kao slučajno gurnem i oborim, ali kada sam došao na korak ispred tebe, spotakao sam se na stepenicu i pao a moj mobitel i ključevi su pali pred tvoje noge. Ljubazno si pokupila moje stvari i upitala me jesam li se povrijedio. Nemaš pojma koliko sam te mrzio dok sam gledao tvoje prekrasne plave oči sa sjajem koji mi je slao nekakvu poruku koju nisam mogao razumit. Mrzio sam te. Užasno sam te mrzio što si bila tako ljubazna. Nadam se da se toga ne sjećaš i da se nikad više nećemo sresti. Odvratio sam grubo da gledaš svoja posla, a ti si rekla da me Alah uputi i da mi olakša. Još više sam te mrzio. Otišla si u tvom smjeru, a ja u mom.

Pola sata poslije, dok sam smišljao novi plan, upalio sam TV i vidjeo tebe na njemu. Gostovala si na Hayatu sa još nekim ljudima. Pričala si o Alahu, Islamu, a ja te još više zamrzi i poče proklinjat Hayat koji ti je dao toliko prostora da “vaziš“ milonima ljudi. Mrzio sam i one druge učesnike što su te onako podržavali i zadivljeni tobom bili. Nisam mogao više da gledam emisiju, krenuo sam ugasit, ali ti poče pričat nešto u smislu kako kada bi se cijeli svijet udružio protiv tebe ništa ti ne može dok je Alah s tobom, kako te ne zanima da li te ljudi hvale i kude, jer to jednako prihvataš. Pričala si još u tom smislu ali meni je stalno odzvanjalo ono „kad bi se cijeli svijet udružio protiv mene dok je Alah sa mnom ništa mi ne mogu“. Sjetih se sebe kako sam krenuo da tebe gurnem a nešto je mene gurnulo pa umjesto da ti padneš pred moje noge padoh ja pred tvoje. Dugo sam o tome razmišljao.

Ipak jednako sam te mrzio. Mrzio sam onu tvoju odlučnost, hrabrost i elokvenstnost. Mrzio sam što se ponašaš kao da ti je cijeli svijet podčinjen i što si tako samouvjerena.

Čitao sam tvoje tekstove, nastavio te provocirat, a ti uvijek smireno odgovarat. Došao sam i danas sa namjerom da te provociram, ali pročitah ovaj tvoj tekst o čovjeku u džhenemu i vidjeh sebe kao tog čovjeka, kao da si mene gledala i o meni opisala. Uhvatio me je veliki strah Nađa.

Trebao bih da te sada još više mrzim jer si mi pokvarila prvomajske planove, ali danas te osjećam kao najvredniju osobu na svijetu, jer si mi otvorila oči i izvukla me iz tame. Otišao sam prvi put u džamiju i dugo ostao u njoj. Bilo mi je prelijepo Nađa. Najljepši osjećaj koji sam ikada u životu osjetio.

Ne znam ja o Islamu onoliko koliko ti, ali želim da učim. Ne znam da klanjam, ali želim da živim i spavam u džamiji. Kupio sam danas puno knjiga za novac koji sam planirao potrošit na alkohol, mezu i ostale harame. Hvala ti što si tako jaka. Hvala ti što nisi bila gruba prema meni. Hvala ti na ovom tekstu. Hvala ti što si mi pokazala put i oprosti mi ako ikako možeš.

Znam da nemam nikakvog prava da tražim tvoj oprost nakon svih poruka i ovoga što sam ti napisao ali ako ikako možeš oprosti mi. Nadam se i molim Alaha da si zaboravila moj lik, a ako me se sjetiš i na ulici me ponovo sretneš slobodno me pljuni bit će mi lakše. Slobodno me zgazi i u zemlju, zabij, jer ja to zaslužujem. Ne znam na koji način da ti se odužim, ali ću svakako smisliti neki. Molim te oprosti mi i pokušaj zaboravit sve ružne riječi koje sam ti u neznanju napisao.

Oprosti Nađa ovom griješniku koji se odista iskreno kaje za sve grijehe prema tebi i prema svima drugima. Naučit ću biti bolji čovjek. Potrudit ću se da budem poput tebe jer bolji uzor mi ne treba. Sve najbolje ti od srca želim.


Nađa:


Danas sam ostala bez riječi nakon što sam pročitala poruku koja je došla sa nicka koji me već dugo vremena provocirao i zasipao groznim porukama pa navedenu poruku prenosim u cijelosti a ujedno i odgovaram javno jer je pošiljalac izbrisao profil.

Cijenjeni brate,

Veoma sam pijatno iznenađena tvojom porukom i jako mi je žao što si ukinuo svoj profil pa nisam u mogućnosti da ti odgovorim privatnom porukom ali te molim, ukoliko ne želiš da se javiš meni, da uspostaviš kontakt sa nekim od braće daijja ili braće koji se nalaze u mojim prijateljima pa makar i ne rekao ove pojedinosti oko tvoje teobe, jer potrebna ti je pomoć u ovim danima tvoje inša-Allah iskrene teobe kada te šejtan l.a neće ostaviti na miru.

Što se tiče moga halala, za to se nimalo ne brini, sve ti halalim i molim Uzvišenog Allaha da ti se smiluje i oprosti ti, te pomogne te da istraješ na Njegovom putu, amin.

Znaj da Allah prašta sve ono što je bilo prije teobe pa iskoristi tu blagodat za tvoj novi početak. Uči stalno dovu kojom ćeš tražit od Allaha da te zaštiti da ne skreneš nakon što te na Pravi put uputio i potrudi se da budeš od onih koji će postati Allahovi miljenici kojima je Allah dovoljan zaštinik, pomogač, opskrbitelj.

Obzirom da si se kretao u veoma lošem društvu, sigurno da ćeš od njih doživljavat velike spletke i provociranja, ali ne zaboravi da je vjerniku najpreče Allahovo zadovoljstvo a lažni prijatelji koji te na zlo navode nikakvu pažnju ne zaslužuju, jer na Sudnjem danu ni ti njima niti oni tebi neće moći nimalo pomoći.

Nastavi učiti o svojoj vjeri i čvrsto se drži Allahovog užeta praktikujući Kur'an i Sunet u svom svakodnevnom životu. Allah dž.š.,naš Gospodar, prašta grijehe i većim zalimima pa ko sam ja (obična griješnica) da tebi ne oprostim!? Zbog toga se nimalo nemoj ustručavat da zatražiš savjet ili pomoć od mene ili bilo koga od braće sa SEBILA ili meni bliske braće koja će ti rado pomoći, jer mi smo braća i sestre po najčvršćoj vezi. Znaj da je tvoje pokajanje samo Allahova milost prema tebi i da Nađa Dizdarević nema ništa s tim a drago mi je ako je Allah moj tekst učinio sebebom tvoje upute, jer tada je to Allahova milost prema meni. Elhamdulillah.

Molim Allaha da učvrsti korake tvoje na putu do Dženneta Firdewsa, amin !



Preuzeto sa: sebil.eu