nedjelja, 12. svibnja 2013.

Imam ružne misli u namazu - kako da se sačuvam ?

PITANJE 36:

selam alejkum

Imam jedno pitanje za vas ja imam često problema kad klanjam da mi dolaze ružne misli ja ih se želim otresti. To već dugo traje i nikome nisam do sada govorila o tome pa ako bi mogli da mi što brže odgovorite Allah vas nagradio Ponekad mi dođe toliko teško radi toga da bih plakala.

ODGOVOR 36:

Es-Selamu alejkum!

Nema sumnje da šejtan nastoji pokvariti muslimanu njegova djela, a naročito namaz, koji se tretira najboljim praktičnim djelom općenito.

Ovo što se dešava tebi, uvažena sestro, to se dešavalo onima koji su bili bolji od nas, ashabima Poslanika s.a.w.s

Imam Malik,Ahmed, Tahavi i drugi prenose da se Osman b. Ebi A´as požalio Poslaniku s.a.w.s. kazavši: ´´O Allahov Poslaniče, šejtan me ometa dok učim Kur´an u namazu.´´ Vjerovjesnik s.a.w.s. mu odgovori: ´´To je šejtan koji se zove Hinzeb, pa kada osjetiš da ti unosi vesvese, traži utočiste kod Uzvišenog Allaha od Hinzeba i pljucni (simbolično pljuckanje) tri puta na lijevu stranu.´´ Osman kaze: ´´Učinio sam kako mi je rečeno, pa mu je Allah zabranio pristup meni.´´

Dakle, klanjač će kada osjeti da mu šejtan unosi ružne misli u namazu tražiti utočiste riječima. ``Euzubillahi mine š-šejtanir-radžim´´, i pljucnuti tri puta preko lijevog ramena, pa će se uz Allahovu pomoć riješiti tih ružnih misli.
 
Također, savjetujem sestri, da pročita neku od brošura koje govore o skrušenosti u namazu, jer skrušenost zatvara ili bar stješnjava šejtanske prilaze klanjaču.

Molim Uzvišenog da nas sačuva šejtanskih spletki i slijeđenja njegovih stopa. Amin!

Es-Selamu alejkum!

odgovorio Mr. Safet Kuduzović (02.05.2004)